vineri, 29 aprilie 2011

Inainte de drumetie

Nu pot sa cred ca mi se intampla iar. Se pare ca am format un obicei din a face noapte alba inainte de a pleca pe undeva. Emotie, fericire, neliniste, nerabdare...cred ca sunt toate adunate. Momentan ascult Sundayman - Now That I found You si lenevesc, butonez pe la TV, ma gandesc la ziua de maine, reflectez la ziua de azi... nu am ce sa va spun nimic concret pentru ca nu fac nimic. Ma simt atat de bine si implinita incat as putea face orice in momentul asta. De mult nu am mai avut sentimentul asta incredibil de euforie amestecat cu fericire. Imi pare rau daca nu sunt foarte coerenta, insa la ora asta tarzie nu prea pot sa-mi expun ideile asa cum poate ar trebui.
O sa incerc sa ma apuc si eu de bagaje cat de curand sa imi iau o piatra de pe inima, sa fac niste muzichie pentru drum si sa imi creez starea potrivita pentru drumul pana acolo. Means I gotta drink lots of coffee, so wish me luck.



Azi m-am gandit la atat de multe lucruri incat nici nu am putut sa tin pasul. M-am gandit ca sunt norocoasa pentru viata pe care o am si pentru prietenii care imi sunt alaturi atunci cand am nevoie de ei. Am realizat cat de mult conteaza prietenii mei in viata mea si cu cat m-au ajutat ei atunci cand am avut nevoie ca cineva sa ma ridice de la pamant sau sa ma trezeasca din visare. Unii ma pot cobora cu picioarele pe pamant atunci cand am nevoie, altii stiu cum sa ma scoata din rutina, altii stiu cum sa ma faca sa ma simt mai bine atunci cand sunt trista si absolut toti stiu cum sa imi puna un zambet pe fata atunci cand am cel mai mult nevoie si pentru asta le multumesc. Sunt recunoscatoare pentru ca ei chiar ma inteleg si nu ma judeca pentru defectele mele.

M-am mai gandit ca sunt atatea lucruri pe care mi-as dori sa le fac si nu pot...si este atat de frustrant sa iti doresti ceva atat de mult dar mereu sa fie ceva care sa intervina intre tine si lucrul respectiv... you can't even imagine :) Da, cred ca frustrare e cel mai bun cuvant. Lucky I'm not giving up.

miercuri, 27 aprilie 2011

Nature

Poze facute in Gradina Botanica (25.04.2011)






Asta este prima transa pe care o pun pe blog si va mai urma inca una. Imi pare rau ca nu am apucat sa ma joc cu ele in Photoshop inca si nu am apucat sa le editez nitel culorile (exceptand prima si ultima poza, la restul mi-a fost un pic cam lene). Dar sper sa va placa :)

sâmbătă, 23 aprilie 2011

Senses: Scrie despre clipa ideala!

Senses este o campanie care pune accentul pe simtire, pe trairea cat mai intensa a clipei si constientizarea fiecarui sentiment. Mi se pare superb ce fac oamenii astia si cum ne incurajeaza pe fiecare sa pretuim cat mai mult clipele pe care le traim. Tocmai de aceea m-am hotarat sa scriu despre ei cu speranta ca ii veti placea si voi cel putin la fel de mult ca mine. Ideea foarte tare este ca primul pas este sa aveti curajul sa spuneti pe pagina lor de Facebook ce simtiti, iar apoi, cele mai bune idei vor fi implicate intr-un proiect mass-media de proportie.

Baietii va incurajeaza sa descrieti pe pagina lor de Facebook clipa perfecta. Asa ca go with the flow si spuneti ce simtiti :)

Iata cum se descriu ei:
Sa ne dezvoltam simturile :)...Va propunem sa ne scrieti despre un cadru perfect. Descrieti-ne, noua si lumii, care vi se pare ca ar fi un moment ideal. Ideile cele mai faine vor fi promovate si fiti pe faza, ca cine stie ce se va mai intampla... :) Intimitatea noastra fata de lumea intreaga e un produs al simturilor.

Bine ati venit pe Senses!
Campania "Senses" are scopul de a promova, in mod mai mult sau mai putin direct, dezvoltarea simturilor. Va invitam sa ne descrieti, in oricat de putine cuvinte, care ar fi pentru voi o clipa ideala; de la loc, la oameni, la vreme, la muzica, la facut ceva sau la stat, vrem sa ne aratam unul altuia cat de intens putem simti, prin liniste absoluta sau prin actiune intensa :>. Ideile cele mai faine vor fi implicate intr-un proiect mass-media de proportii, despre care o sa aflati mai multe la o data pe care o sa o anuntam in curand.
Pana atunci, va invitam sa va lasati simturile sa va acapareze si sa simtiti lumea din juru-va :)... Ce inseamna pentru voi o clipa perfecta?


Asa ca intrati pe http://www.facebook.com/sensesro , dati un like si apoi puteti sa incepeti sa va ganditi care ar fi pentru voi clipa perfecta. Si va invit sa imi scrieti si mie aici pe blog, mi-ar face mare placere sa vad ce simtiti fiecare.



vineri, 22 aprilie 2011

Become someone else


"Become Someone Else. Pick your hero at Mint Vinetu"

Advertising Agency: Love Agency, Vilnius, Lithuania
Creative Director: Tomas Ramanauskas
Art Director: Gediminas Saulis
Copywriter: Tomas Ramanauskas
Photographer: Cyclopes-Photo.com
Published: April 2011

via Adsoftheworld

joi, 14 aprilie 2011

Campanie Heineken, octombrie 2009

Marti la Marketer club am vazut una dintre cele mai incredibile campanii publicitare. Mi se pare extraordinar ca niste oameni sa gandeasca asa ceva, si printr-o asemenea munca sa creeze un eveniment de o asemenea amploare. Cel mai mult mi-a placut cum a fost planificat si gandit, si anume cum s-au concentrat pe traditia fotbalului italian si ceea ce inseamna acesta pentru italieni. Asa ca in octombrie 2009, Heineken a organizat un eveniment surpriza cu ocazia derby-ului AC Milan - Real Madrid. Nici un fan AC Milan nu ar fi conceput sa piarda acest meci, insa cu ajutorul unor complici, Heineken i-a facut pe acestia sa creada ca nu vor putea sa vada marele meci. Au organizat un eveniment fals de poezie si de muzica clasica la aceeasi ora cu difuzarea meciului, iar peste 1000 de suporteri au ales sa sacrifice meciul fiind convinsi de peste 200 de complici. Ajunsi la fata locului, evident, se asteptau la un concert de muzica clasica, insa spre uimirea si fericirea tuturor(extrem de evidenta), s-a intamplat cu totul altceva. Deja am dezvaluit prea multe, dar va rog sa va uitati la clipul de jos pentru ca reactiile spectatorilor sunt cu totul si cu totul inedite.


Mie una, sincer, mi s-a facut pielea de gaina cand am vazut acest spot pentru ca sa duci la bun sfarsit o asemenea idee si sa-ti iasa impecabil asa cum le-a iesit lor este un lucru extraordinar. Tot respectul pentru cei de la Heineken si pentru agentia de publicitate care s-a ocupat de aceasta campanie. Ar fi frumos sa vedem si noi in Romania o initiativa de acest gen. Si nu cred ca sunt singura care ar aprecia-o. Acum, enjoy! Sper sa va placa. Daca aveti vreo parere, feel free to comment :)

duminică, 10 aprilie 2011

Colours






Pozele astea sunt  de acum vreo doua luni. Incercam sa ma joc si eu cu don'soara Cora, dar din pacate nu prea mi-a iesit :)) E ok, data viitoare o sa-mi iasa mai bine, dar pana una alta am pus cateva poze sa mai vedeti ceva colorat. Enjoy!

joi, 7 aprilie 2011

O zi frumoasa

Ieri a fost una dintre cele mai frumoase zile pe care am trait-o. Really now. Sentimentul pe care l-am simtit ieri la ora 20.15 cand am parasit cladirea Eminescu de la ASE a fost pur si simplu priceless.

Dar sa incepem cu inceputul si sa va descriu putin prin ce am trecut ieri. In primul rand tin sa precizez ca am facut iar noaptea alba luni noapte spre marti asa ca eram terci marti dimineata la super testul de la statistica. A trecut foarte repede ziua de marti, poate prea repede, dar nu ma plang. N-as avea motive si daca as face-o m-ar injura toti studentii respectiv colegii mei. Dupa ce am terminat orele, don'soara Mihaela a fost atat de draguta incat m-a adoptat pana la ora 16.30. A fost suuuuuper fun tinand cont ca am stat la un ceai si ne-am uitat la stand up-uri pana ne-au durut falcile.

La 16.30 am ajuns si noi la facultate pentru Marketer Club. A fost prima data cand am fost acolo pentru ca normal, in fiecare marti a trebuit sa intervina cate ceva, asa ca acum am zis ca orice s-ar intampla tot ajung acolo. Pe sistemul "si pe ploaie si pe vant eu tot merg la Marketer Club". Si asa am facut. Cu un covrig intr-o mana si cu gandul la patul de acasa am pasit cu sfiala in sala. Cred ca a fost cea mai buna decizie din viata mea sa merg si ma bucur enorm. De data asta a venit Laurentiu Semeniuc, strategic Planner la 23 Communication Ideas care ne-a facut o superba introducere in lumea strategiei din publicitate. Am vazut foarte multe spot-uri, campanii, am vorbit despre ele si am auzit multe lucruri minunate despre publicitate. Si mi-am dat seama de ceva in aceste ore petrecute la Marketer Club...mi-am dat seama cat de mult iubesc publicitatea. Ma simteam la fel ca in liceu ca o adolescenta cu "fluturasi in burta", deja incepusem sa visez, incepusem sa imi planific timpul sa fac cumva sa ma documentez mai mult si mai mult despre strategie. Si mi-am propus: in fiecare zi sa citesc cate ceva nou, sa cunosc din ce in ce mai multe si sa imi iau destinul in maini pentru ca totul depinde numai si numai de mine. Nu stiu ce mi-a placut mai mult, subiectul in sine, de Laurentiu Semeniuc care a avut grija sa ne spuna in ce consta meseria de strategic planner si de asemenea a stiut cum sa ne starneasca interesul, sau sentimentul pe care il simteam in momentul in care cineva chiar asculta parerea mea si puteam sa vorbesc liber pe tema asta fara sa ma simt inhibata in vreun fel. Nu mai spun de faptul ca m-am simtit extraordinar de bine cand am aflat ca Laurentiu Semeniuc a terminat Colegiul National "Sf. Sava". Brusc savista din mine a inceput sa zambeasca cu mandrie.


Dar esentialul a fost ca atunci cand am plecat m-am simtit fantastic. Simteam nevoia sa impartasesc tuturor ceea ce am auzit, aveam un zambet tamp pe fata si vroiam sa ma documentez cat mai mult. Ma gandeam intr-una ca trebuie sa fac ceva cu timiditatea asta a mea si inhibitiile astea care mereu ma trag in jos atunci cand este vorba sa ma afirm. Si ma oftica ma, ma oftica faptul ca mereu cand sunt convinsa ca o sa pot sa fac ceva ce conteaza, exact atunci ma blochez. It's like my brain dies. Uit absolut orice idee, incep sa ma balbai si ma inrosesc instant. Si tipul asta m-a facut sa vreau sa scap de toate astea si sa las orice rahat de sentiment care ma trage in jos deoparte pentru ca trebuie sa profit de orice ocazie daca vreau ca pe viitor sa imi iasa ceva. Oricum, de acum incolo promit sa semnez condica in fiecare marti la Marketer Club pentru ca m-a surprins in mod placut si ma face sa imi placa din ce in ce mai mult ceea ce fac.

Pana una alta, eu va parasesc acum, patul ma asteapta. Nite, guys