miercuri, 12 decembrie 2007

I wish I wish









"Your mouth, so hot
Your web, I'm caught
Your skin, so wet
Black lace, on sweat...."

(Alice Cooper-"Poison")

"I come down like a hurricane sucked up inside
I spit out the suffer you say you want a revelation, revel in
This my lover you're free at liberty is this what you want? "
(The Distillers-"Hall of Mirrors")


Am o stare de extaz nu stiu de unde e venita.Ma simt asa plina de viata gata s-o iau de la capat sa inot de aici pana la bulgari sa zbooor.Da,clar asta vreau sa fac sa zbor.Dar nu virtual.Vreau un balon.Da,un balon sa pot sa stau si sa privesc lumea de sus cu castile in urechi ascultand Placebo si Alice Cooper.Nu-mi trebuie mancare,ma hranesc cu norii.Nu-mi trebuie apa o sa beau ploaia din Anglia ca acolo e destula.Vreau doar un caiet si niste creioane sa pot sa scriu si sa desenez sa descriu locurile pe care le vad minunile care imi trec prin fata ochilor.Da...de fapt chiar de asta am nevoie...am nevoie de o minune sa-mi dau seama ca nu s-a terminat ca am reinnascut sa simt ca traiesc de fapt.Come on I know you can be my miracle.

Niciun comentariu: