vineri, 9 mai 2008

Un fel de stare naspa

Ma,nu stiu ce sa spun.Vremea asta m-a terminat la propriu.Nu mai am chef de nimic,as vrea sa dorm incontinuu si sa nu fiu nevoita sa ma deplasez pentru ca mai nou s-a instalat si o lene enorma.Sunt si in pana de idei pentru ca mintea mea e zapacita total de la vremea asta.Ba e frumos, ba e urat ba e oarecum intre.

Lunea asta a fost ziua Ceraselei si a Ioanei.La multi ani fetele mele.

In alta ordine de idei n-am vorbit nimic de 1 mai deci cred ca ar fi cazul.Am fost in Vama,de asteptat,previzibil.Mie chiar mi-a placut.Imi pare rau ca am vazut destul de multi papagali care chiar n-aveau ce cauta pe acolo.Cred ca trebuiau sa ajunga pe la Costinesti sau prin Mamaia.Nici acolo nu cred ca se integrau totusi.Oricum,am cunoscut multi oameni care pot spune ca au compensat renumitii "papagali".Am avut si de invatat cateva chestii din proprie experienta care au durut un pic,m-am si distrat,am si dansat prin Stuf si Expirat si Shrooms,am si dormit in cort desi aveam cazare,am si avut febra,am si avut o energie enorma,am si auzit in vreo 4 ore 100 de bancuri.
Ce m-a deranjat pe moment,dar mi-a trecut pe parcurs,a fost ca unele persoane au avut de comentat cu privire la loc.Cu privire la oameni,la fetele lor,la hainele lor,la obiceiurile lor,la conditii.Am inteles,era oarecum incomod la inceput sa ne obisnuim cu conditiile si cu alti factori neprevazuti sau nemaistiuti de noi.Eu eram obisnuita oricum,mie imi placea,si mi se pare normal!Fiecare cu gusturile sale,doar de aia suntem fiecare diferiti,fiecare are personalitatea lui.Am stabilit asta de mult sper.Cert e ca ma deranjeaza cand aud aceleasi replici rasuflate "vai ce rockeri jegosi","mama ce fete au","mi-e frica de astia cand ii vad","ma da' astia n-au auzit de sapuni?","vai dar de ce se tavalesc pe plaja?","ce betivi notorii" si multe alte expresii binecunoscute voua probabil.Unii sunteti de acord,sunt sigura,si n-am de gand sa va condamn e parerea voastra si numai a voastra,cum si eu am parerea mea cu privire la copiii care se duc in mamaia si se drogheaza prin cluburi.N-am nimic cu ei,Doamne fereste,numai ca eu n-as putea sa fac asa ceva.Prefer sa stau pe plaja in Vama sau in cort si sa dansez in Stuf sau in Expirat,sau sa stau la un foc de tabara si sa cant decat sa ma duc prin Mamaia sa iau pastile sau mai rau si sa ma dezlantui in cluburi pe muzica ciudata.Fiecare cu treaba lui dupa cum zicea cineva.
Deci.Replica mea la lumea dezamagita care ajunge in Vama...."Vrei conditii,du-te in Mamaia!"

Hai va salut cu respect pe fiecare dintre voi.

Un comentariu:

joe spunea...

Sclifositii aia comenteaza de parca s-ar duce intr-o rockoteca si s-ar mira de rockeri. Oricum a fost infectata vama de turisti gen Costinesti si Mamaia si nu cred ca o sa mai scape, plus ca, pentru mine nu a insemnat niciodata ceva prea frumos sau aparte ca sa imi para rau de ceva. Altii mai batrani si melancolici poate stiu cel mai bine cum era inainte dar eu nu am fost de atatea ori incat sa ma atasez de ea cumva. Plus ca nu-mi plac majoritatea oamenilor de acolo iar rockerii scad in ochii mei pe zi ce trece.