marți, 10 iunie 2008

Street Delivery






Here I am, walking down the street
and the terrain, everything is so sweet
I´m doing my thing and I´m doing it slow
but there is just one thing I would like you to know, oo
When it wet it slippery yea
When it dump it crumpy
If it´s likely you will tumble down
Don´t want you on the ground
Oh oh oh Caution, the road is wet
Black soul is black as jet
Do you hear me
Caution the road is hot
You got to do better than that
´cause ah
When it wet it slippery
When it damp it crampy
If it´s likely you were tumbling down
don´t wash it on the ground brother
Hit me from the top
you crazy motherfunky
When it wet it slippery yea
when it dumpy crumpy
if it´s likely you were tumbling down
don´t wash it on the ground
Caution...

BOB MARLEY-Caution


Si iata ca am fost si anul asta la Street Delivery.Anul asta a fost mult mai frumos ca anul trecut.La inceput mi am avut impresia ca stam mai mult degeaba dar pana am reusit sa blocam strada.Imediat dupa aceasta a inceput munca.De aranjat standurile,de aranjat si tiparit programele,concerte,standuri cu haine,accesorii,ceai de la carturesti,proiectiile,scena mare si cea mica,si bineinteles partea strazii in care se desena,street art,graffiti.Cel mai mult mi-a placut ca lumea chiar era interesata de eveniment si nu erau recalcitranti.Se purtau frumos,se plimbau,de la cele mai mici varste pana la cele mai inaintate.Faceau poze,zambeau.Un moment oportun de a studia reactiile oamenilor.Zambete peste tot.Curiozitate.Fericire.Oameni care umbla mana in mana si fac poze.Oameni prietenosi.Un eveniment foarte frumos.Pot sa spun ca am fost cea mai fericita persoana din lume cand am intrat in casa lui Ion Mincu.Si am stat mult acolo.Si era o senzatie totusi ciudata si foarte tare in acelasi timp.Ordinul Arhitectilor din Romania....o sa ajung si eu acolo la un moment dat.Am mai vazut multi oameni cunoscuti si in rest delectati-va cu cateva poze.

2 comentarii:

Anonim spunea...

si binenteles eu nu am avut idee ca e street delivery... eh oricum am sesiune acum :-| dar daca nu, tu stii cum zburam acolo la tine? :-* wuhuuuuu

Unknown spunea...

ahhhhhh :D lasa ca vine acum vacanta.si siguuuuur ne vedem :*