sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Trece vremea

Si da,trecea vremea asta asa de repede.Imi dau seama pe zi ce trece,de fiecare data cand ma uit la poze mai vechi,sau cand imi aduc aminte de ce am facut acum un an...doi...trei...si as putea continua lista.Mi-am dat seama ca nu regret nimic din trecutul meu.Dupa cum vorbeam zilele trecute cu prietenele la o cafea si una bucata tigara la Everest,nici un moment din viata nu trebuie regretat pentru ca toate se intampla cu un sens.Toate lucrurile care ni se intampla trebuiau sa se intample mai devreme sau mai tarziu sunt absolut convinsa de asta.Acum parca gandind la rece mi-e mai simplu sa-mi justific reactiile mele sau pe ale celor din jur,si asta pentru ca toti suntem oameni si orice e justificabil.E normal ca atunci cand se intampla ceva rau sa regretam ca am luat o anumita masura si sa blestemam si sa ne autocondamnam,e omeneste as putea spune.Dar peste ceva timp ne dam seama ca era inevitabil sa ocolim unele greseli.Si poate ca acele greseli capitale ne-au ajutat la ceva si ne-au facut sa ajungem ceea ce suntem acum.Buni sau rai,astia suntem noi si nu putem sa mai facem nimic pentru ca deja suntem niste oameni formati,si ma refer la gandire.Ma uitam cum se schimba oamenii.Oameni care erau diametral opusi fata de cum au ajuns momentan,dar hei astea sunt vremurile si nu pot sa spun ca o parte din mine nu se astepta la schimbari majore.Este dreptul fiecarui om sa se schimbe dupa propriul plac.Si eu am facut asta,si tu ai facut asta pun pariu.Dar de ce sa incerci sa te schimbi?Incearca sa fii mereu asa cum iti place pentru ca schimbarea nu o sa vina niciodata decat daca simti cu adevarat nevoia unei schimbari.Stiu ca se zice ca schimbarile aduc mereu ceva bun si nu pot sa contest asta sau sa aprob pentru ca sunt prea mica sa stiu cum stau lucrurile.Tot ce pot sa spun e ca nu regret nimic din ceea ce am facut.Poate ca as schimba unele lucruri din trecut,dar nu imi pare rau ca am trecut prin ele,am dobandit mai multa experienta,am invatat cum merge treaba si dobandesc mai multa experienta in ceea ce priveste viata.Zilele astea am invatat ca tot ce conteaza in viata e sa o parcurgi cu zambetul pe buze orice s-ar intampla.Sa-mi tin mereu prietenii aproape,pentru ca merita.Sa nu ma mai consum pentru fiecare lucru pentru ca e omeneste imposibil sa raman cu toata "tigla pe casa"(dupa cum spune Andreea) daca dupa fiecare greseala mi-as face remuscari de constiinta si m-as condamna.Asadar sunt fericita pentru ceea ce sunt cu tot cu defecte si calitati.Sunt Eu si le multumesc deloc care ma accepta asa cum sunt eu,Claudia Radau.


si ca sa inchei pe masura spun doar atat.

Dont' go wasting your emotion
Lay all your love on me
...

Niciun comentariu: