vineri, 10 aprilie 2009

Untitled

Oamenii sunt foarte complicati.Nu e prima oara cand realizez asta si sigur nici nu o sa fie ultima oara.Si totusi nu o sa incetez niciodata sa raman surprinsa de actiunile omenesti.

Mi-e atat de greu sa cred ca nu cunosc pe nimeni din jurul meu de fapt.Ajung sa imi creez o imagine despre cineva,sa cred ca il cunosc atat de bine incat absolut orice vorba,orice miscare sa mi se para previzibila.Well this time I was wrong.Nici o clipa nu am bagat de seama ce spunea "lumea" si am actionat dupa intuitia mea care s-a dovedit sa fie gresita si de data asta.Incet incet o sa-mi pierd increderea in oricine si chestia asta ma sperie mai mult decat orice.Cel mai tare sunt furioasa pe mine.Pur si simplu eu am dus totul aici.Prin prostia mea,prin increderea mea,prin sentimentele mele.Totul din naivitate si din dorinta imensa de a crede in cineva si in ce spune acel cineva.Si ce ma doare cel mai tare a fost ca am crezut.Si ca m-am deschis mai mult decat m-am deschis fata de multi altii,implicit mai mult decat trebuia.Nu sunt furioasa pentru evenimentele care s-au intamplat,ci sunt furioasa pentru felul in care am aflat,ca si cum nu as fi meritat altceva.Si nu e asa,chiar meritam sinceritate.Mereu am fost sincera si i-am respectat pe ceilalti din jurul meu,asa ca astept asta si de la ceilalti din jurul meu.Este atat de greu sa fii onest in zilele astea?!Cand spui ca tii la cineva,nu e greu niciodata sa spui adevarul,oricat de dureros ar fi el.Si mereu am preferat adevarul,chiar daca doare.Dar asa nu ar trebui sa traiesc in minciuna niciodata.Consider ca atunci cand pui pe altcineva sa iti rezolve tie treburile,pur si simplu nu te mai intereseaza.Nu mai simti nimic,vrei sa scapi mai repede asa ca nici macar nu iti asumi responsabilitatea de a fi sincer.Cand faci ceva,ai responsabilitatea macar de a-ti asuma acea greseala sau actiune.Daca eviti lucrul asta,e clar ca dai dovada de o mare lasitate.Numai un om fricos evita propriile sale probleme.Si dupa cum spuneam...cel mai furioasa sunt pe mine pentru ca mi-am creat cu totul alta impresie decat cea reala.Am avut tendinta sa cred ca daca toti ar fi ca tine,lumea ar fi perfecta.Am lasat la o parte defectele,pentru ca totdeauna am spus ca defectele dau perfectiunea unui om.Fiecarui om.Tot ce pot sa spun e ca asa e.Ratiunea trebuie sa fie deasupra simtirii mereu.

"You lost that feeling
You want it again
More than I'm feeling
you'll never get
You've had a go at
all that you know
You lost that feeling
so come down and show"


(Deus - Nothing really ends)

Un comentariu:

Cuvinte trantite spunea...

eu mi-am pierdut de mult increderea in oameni ,efectiv nu ma mai lasa vointa sa am incredere in ei...multi ma roaga sa am...:) si nu vreau ..iar mai bn pentru mine nu pot..:) dific este ...ca dezamagita fiind tot pun suflet ..si mereu raman abandonata :-< ce vreau sa zic e ca stiu ce simti >:D< si app m-am reapucat de scris ,cheers >:D<