marți, 3 noiembrie 2009

Random thoughts

      Mi-e tare somn . Foarte somn , dar cum numai mie mi se intampla , atunci cand pun capul pe perna nu mai pot sa adorm . Dubios . Ma tot gandesc la ziua de azi , la lucruri care s-au intamplat zilele astea . Stiu ca nu e nimic nou dar simt nevoia sa accentuez ideea ca sunt foarte multi ciudati in lume . Cat de dobitoc sa fii sa te dai in spectacol sa primesti atentie ?! Unii dintre voi stiti , asa ca va puteti raspunde singuri la intrebarea asta . Asta e una bucata lucru care mi-a venit in cap .
      Al doilea lucru la care ma gandesc este ca vreau un labrador. O sa ziceti ca il am pe Dodo , da , il am dar e mai mult monstru decat caine si imi ofera mai multa maralaia decat afectiune :)) Mie imi place de Lolek si Bolek . Sunt doi caini frumosi (maxim 6) din cartierul Crangasi , doi caini pe care i-as lua acasa daca as avea cum . Cei mai afectuosi caini din lume , yes sir!

      Ma mai gandesc la faptul ca pentru saptamana viitoare trebuie sa-mi fac proiectul la fundamentele stiintei marfurilor si chiar n-am chef sa-l prezint. Presimt ca o sa incep sa ma balbai pe acolo si intr-un final o sa ma umfle si rasul. Ideea e ca nu am chef deloc de examene , proiecte , teste sau alte nebunii din astea .
      Alta chestie care m-a pus pe ganduri e ca nu stiu cand sa dorm. Eu chiar vorbesc serios. As vrea sa dorm , dar v-am zis ca acum nu pot si atunci cand chiar nu am cum sa dorm pentru ca trebuie sa plec , abia atunci ma apuca somnul ala cel mai dulce si cel mai profund , ca si la mine se aplica legiile lui Murphy , ce credeati ca numai voua ?!
      Vreau sa plec la munte sau undeva unde sa zac in casa , la caldura in timp ce afara ninge. Da ma, nu vreau sa ies sa ma joc cu zapada sau alte nebunii , vreau sa ma uit la televizor , sa stau in pat , sa fumez si sa beau o cafea in timp ce afara ninge ca naiba si e frig de crapa pietrele. I'm a sick human , I know.
      In alta ordine de idei , ma simt foarte mandra de mine ca sunt power user pe SceneFz si am ratie 4 B-) Sunt tare , ce naiba. (De fapt cablul de net al prietenului meu e cel mai tare , si el , pentru ca m-a lasat sa-l strecor pe laptop , dar ramane secretul nostru :D ) .
      Ma gandesc numai la episoadele de maine din How I met your mother si Two and a half men. Woaaaaaa cum ma scol iau torrentele si maine seara cand vin obosita de la facultate am la ce ma uita.
      V-am spus cat de mult imi doresc sa ies sa fac poze din nou? Dar iar nu mai am timp , iar nu mai am ocazia si evident , iar mi-e lene . :| Daca exista cineva care vrea sa ma scoata la un photo session , va rog anuntati-ma ca o sa ajunga aparatul ala sa faca radacini in biblioteca la cat timp a stat singurel acolo .


Hai ca am iesit ca intre timp mi s-a facut somn . Stiam eu ca o sa se intample asta :D Pupix si toate cele bune.


P.s.Gradul de retardenie pe acest blog este la un nivel ridicat , asa ca daca stati prost cu inima va rog sa parasiti site-ul . Multumesc.
   

Un comentariu:

Madalache spunea...

Prietenul tau, Madalache ? Adica cel divin ?