miercuri, 24 iulie 2013

Gata si cu licenta

Dupa cum spune si titlul, am terminat si cu licenta intr-un sfarsit. Nu stiu cand s-au dus cei trei ani de la ASE de la Facultatea de Marketing...dar am terminat :) Ma gandeam in urmatoarele postari sa fac un fel de recenzie asa la fiecare materie pe care am avut-o in cadrul facultatii, asta pentru ajutorul celor care au ales acest domeniu/aceasta facultate. Eu una am gasit de-a lungul timpului multe postari utile ce m-au ajutat in pregatirea pentru facultate. Macar am stiut la ce sa ma astept si m-am dus cu incredere mai mare la examen. Asa ca o sa incerc sa fac si eu asta pentru voi.

Pentru inceput, o sa va povestesc putin despre licenta si cum a decurs. Multe emotii pentru nimic. Cam asta ar fi concluzia mea. M-am consumat atat si nu puteam sa dorm noptile pentru ca aveam mustrari de constiinta ca nu imi petrec fiecare moment sa invat si sa imi pun la punct prezentarea. O prostie, pentru ca toate emotiile astea m-au terminat din punct de vedere nervos. Dar pana una alta am trecut cu bine de tot cu o nota foarte buna si pot spune ca sunt licentiata in studii economice, marketing. Tema licentei mele a fost legata de conceptul de CSR, corporate social responsibility.

Comisia mea a fost formata din domnii profesori Alin Stancu (cel care mi-a fost si profesor coordonator), Laurentiu-Dan Anghel, si Diana Vranceanu (ca secretar l-am avut pe domnul Bogdan Georgescu). Din punctul meu de vedere, nu am avut nici un fel de problema la sustinere (in afara emotiilor si vocii tremurande). Intrebarile care mi-au fost adresate au fost exclusiv din lucrarea mea de licenta. Se putea si mai bine oricum, dar am ajuns in final la concluzia ca e multa agitatie pentru 15 minute intr-o incapere unde sunt patru oameni care oricum nu vor sa te linseze. Sfatul meu pentru toti cei care au de sustinut licenta este sa nu va pierdeti si sa va concentrati pe cele 15 minute pentru ca oricum o sa vi se para ca sunt de fapt 5 minute.

Bafta multa tuturor celor care vor citi postarea asta si celor care vor da anul viitor :)
Daca aveti vreunul dintre voi vreo nelamurire sau vreo intrebare, puteti sa comentati la postare si va voi raspunde cum vad :)

2 comentarii:

B85CSP spunea...

Felicitări, young lady! Mult noroc în carieră şi în viaţă. Experienţa m-a învăţat că e bine să ştii, e bine să poţi dar cel mai bine e să ai un pic de noroc la timpul potrivit!

Unknown spunea...

Multumesc foarte mult! :)
Doamne ajuta sa am norocul optim la momentul potrivit ca de restul ma ocup eu!