duminică, 27 octombrie 2013

Chef de joaca

Pentru ca azi ma simt funny si am chef de joaca, o sa fac o selectie de GIF-uri aici care ma reprezinta in unele situatii. Daca va regasiti in unele dintre ele sau gasiti altele si mai bune, please do share!

Have fun! :D

1. Cand suna alarma dimineata la 7.00



2. Cand simt nevoia sa zac si tocmai in ziua aia am o gramada de treaburi de facut



3. Cand ies afara si vad o blonda care isi parcheaza jumatate din masina pe trotuar (n-am nimic cu blondele, that really happend)



4. Cand sunt intr-un loc public si persoana de langa mine nu stie sa manance in liniste.






5. Cand joc LOL si aliatii scriu mai mult pe chat decat sa joace



6. Cand joc LOL si fac penta kill



7. Cand un inamic ma omoara de mai multe ori



8. Cand cineva ma enerveaza extraordinar de tare...desi par calma, de fapt imi vine sa fac asta:



9. Cand stiu ca nu mai am nimic de facut si pot sa ma duc acasa sa doooorm



10. Cand vine vremea sa imi spal dihorul

Gentlemen, always wash your ferret.

11. Cand am chef de afectiune

Let me love you gif

12. Cand cineva incearca sa barfeasca cu mine

Ron Swanson GIF

13. Eu si Cora



14. Eu si Cora dupa ce plecam de la Dristor



15. Cand stiu ca trebuie sa vina maica-mea acasa si brusc imi amintesc ca aveam ceva de facut

Icon

16. Cand ma apuc sa fac curat si sunt singura acasa

D7bd7fe7

17. Cand incerc sa dorm dupa-amiaza si telefonul incepe sa sune



18. Cand cineva se uita insistent



19. Cand cineva incearca sa ma scoata din casa fix cand vreau sa zac sau sa citesc



20. Cand eram mica si vedeam un caine



21. Acum cand vad un caine



22. Cand ma impedic pe scarile de la metrou

Dealing with Awkward Situations Like a Boss

23. Anul trecut cand am intrat pe patinoar dupa foaaaarte multi ani de pauza

Dealing with Awkward Situations Like a Boss

24. Cand am fost la primul curs de marketing de la SNSPA de anul asta



25. Ce simt de fapt cand intr-un final alta persoana recunoaste ca a gresit



26. Victory dance!



27. Cand prietenul meu nu imi citeste gandurile



28. Cand am dreptate



29. Cand ar fi trebuit sa fiu undeva dar nu am auzit alarma (aka am dat snooze timp de o ora)



30. Mind blown



31. Cand ma intreaba ai mei daca am nevoie de bani



32. Cand mi-e atat de foame...



33. Inainte de orice examen oral



34. Vineee vineeeri



35. Cand vad femei dezbracate pe strada care se mira de ce se iau toti barbatii de ele



36. Cand ma uit pe Facebook pe News Feed



37. Concluzia de la sfarsitul fiecarei zile



Niciun comentariu: