luni, 14 aprilie 2008

Can you hear me?



Poti sa ma auzi cand iti spun ca te iubesc si ca vreau sa fiu alaturi de tine?Nu o sa incep sa iti bag in cap porcarii sau sa zic ca nu am cunoscut oameni ca tine in toata viata mea pentru ca as minti.Stiu doar ca tu esti cel mai special dintre toti pentru mine si te iubesc cu toate greselile pe care le ai si pe care le vei dobandi pe parcurs.Doar suntem oameni si nu ne este dat sa fim perfecti,dar mie chiar nu imi pasa de asta...imi pasa doar ca atunci cand te vad ma luminez si mi se schimba ziua si uit de tot.Zambetul tau imi face ochii sa rada,ochii tai simt ca ma patrund.Ma simt transparenta in fata ta.Ma simt ca si cum as fi dezbracata si nu as avea ce sa-ti ascund.Vreau sa ma strangi in brate cat poti de tare.Vreau sa fiu una cu tine.Macar sa am senzatia ca nimic nu ma poate smulge pentru cateva ore din stransoarea ta.Stiu ca a doua zi se va termina visul asta cand amandoi ne vom intoarce inapoi la vietile noastre de dinainte,dar macar acum,taci si lasa-ma sa te am doar pentru mine.Lasa-ma sa cred ca va continua si maine si ca atunci cand ma voi trezi voi fi tot la tine in brate.Macar in noaptea care va urma arata-mi ce simti...da-ti frau liber sentimentelor si uita de cei din jur si de ea.Ia-ma de mana si o sa vezi ca sunt a ta si iti voi arata ca si tu esti al meu,macar acum.Si ai fost al meu.Si mereu vei fii al meu.Inchid ochii si simt buzele tale si atunci un zambet imi acopera fata si imi dau seama ca orice s-ar intampla maine,azi conteaza.Nu ma intereseaza nici ieri,nici maine ci momentul de acum cand faci parte din mine.Spune-mi ca ti-e dor de mine si de prima data.

Niciun comentariu: