sâmbătă, 26 aprilie 2008

Un Paste...fericit?!

Oh yes.In mod normal acum ar trebui sa bag urari la greu in care sa va doresc ca mielul de pe masa sa fie bun si sarbatori fericite si chestii de genul asta.Nu zic ca nu doresc asta tuturor dar imi doresc si mie.Si stiu ca nu o sa se intample niciodata.In fiecare an e absolut la fel.In fiecare an nu pot sa ma bucur de sarbatori din diferite motive.Mai ales din cauza problemelor din familia asta care ies la iveala MAI ALES de sarbatori.Nu stiu de ce.In fine.Cert e ca nu ma simt deloc ca acasa pe aici.Prefer sa ies cu prietenii mei.Prefer sa stau departe de casa.Casa asta ma sperie foarte mult.Mi-ar placea sa fie o sarbatoare in care sa fie liniste si sa ma simt si eu ca acasa.Anul asta sentimentul asta de "no spirit for holidays" e mai accentuat ca niciodata.Stau acum pe scaun si ar trebui sa simt mirosul de cozonaci si de drob si toata lumea sa fie fericita.Nici pe departe.Fiecare isi vede de treaba lui,se simte acelasi miros ca in fiecare zi si eu pur si simplu nu simt ca a venit Pastele.Ma simt ca de obicei.

Una peste alta va doresc un Paste fericit si tot binele din lume :) A!Si vacanta placuta,atat de scurta cum e ea :)

Niciun comentariu: