duminică, 5 octombrie 2008

Doar vorbe

Nu am mai scris ceva relevant de ceva timp.As vrea sa cred ca pot face asta dar nu sunt foarte sigura.Sa incep sa povestesc iar despre starea mea?Ma tenteaza dar nu cred ca o voi face.As scrie despre faptul ca imi pare rau ca am dezamagit o prietena.As scrie despre faptul ca mi-am satisfacut curiozitatea partial in legatura cu o persoana.Partial.As scrie faptul ca vremea asta ma moleseste si ma face sa vreau sa stau intr-una in casa.As scrie despre faptul ca pe zi ce trece ma dezamagesc din ce in ce mai mult unii oameni pe care ii consideram prieteni.Dar nu cred ca o sa scriu nimic,pentru ca nu o sa-mi pot duce ideile pana la capat.

Una peste alta sunt fericita cu ce am,chiar daca mereu o sa-mi doresc mai mult,imi place si ce am.Mai sunt fericita pentru un motiv pe care totusi nu vreau sa-l pomenesc,dar m-a binedispus macar pentru moment.Cam atat.Acum cred ca ma bag la "House MD".Pa

Niciun comentariu: