joi, 7 mai 2009

Manchester thing

Well,nu prea am ce sa scriu nou.Am promis ca azi o sa scriu ceva pe blog si am de gand sa ma tin de promisiune.Azi a fost o zi cam plictisitoare si lipsita de evenimente ca si saptamana asta de altfel.Singura chestie mai interesanta pe care am aflat-o este ca in afara de Manchester United exista Manchester City.Gata,clar mi-am orientat iubirea catre Manchester City.Sa ma anunte cine se va duce vreodata la un meci de-al lor,vinnnnn!Cu riscul sa ma intorc in pungi in Romania.It's worth it.Tot respectul pentru englezi si pentru suporterii de acolo,asa huligani cum sunt ei,fac toate meciurile mult mai palpitante.

Cand o sa am ce sa povestesc palpitant promit sa revin.Clau Radau hu hau isi ia ramas bun de la voi.Pa!



P.s.Hai Steauaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D

Niciun comentariu: