joi, 17 februarie 2011

Too much caffeine

Da, pentru prima oara in viata mea pot sa spun ca am baut atat de multa cafea si atat de mult ceai verde incat nivelul meu de cofeina a crescut la maxim. Pai normal ca dupa ce vin de la facultate, dupa un program in care ma trezesc la 6 dimineata si rezist(sau cel putin incerc) pana la pranz, ajung acasa si bag rapid o cafea care sa ma tina treaza. Din pacate, ieri am cam intrecut limita si am baut mai mult decat trebuia. Rezultatul: insomnie pana la 3.30 dimineata. Deloc placut, va rog sa ma credeti pe cuvant. Eu la ora 3 dimineata ma uitam la seriale si nu puteam sa inchid un ochi. Nici nu mai tin minte cand am avut atat de multa energie. Imi venea sa alerg pe afara, sa fac ceva, sa ma apuc de curatenie, sa citesc, practic sa fac cam orice numai sa dorm nu puteam. Intr-un final pe la 3.15 m-am pus in pat. Am capitulat. But wait, credeti ca am putut sa adorm atunci? Noooo way. Foiala de pe o parte pe cealalta, ba mi-era prea cald, ba prea rece. Ba mi-era sete, ba foame. Incepusem sa-mi planific in gand ziua de azi amanuntit chiar. Ma gandeam ce o sa fac in weekend. Ma gandeam ce o sa se intample peste o saptamana. Nu stiu si nici nu-mi doresc sa aflu la cat am reusit sa adorm.



Asa ca un sfat prietenesc imi permit sa va ofer. Nu exagerati asa ca mine, nu e placut. Cel putin ziua de azi a fost groaznica din punctul asta de vedere, pentru ca simteam ca pic de somn si dupa noaptea trecuta mi-a fost si frica sa mai beau vreo gura de cafea. Tocmai pentru asta o sa recuperez orele de somn pierdute printr-o bine meritata sesiune intensa de somn. Good night, people.

Niciun comentariu: