duminică, 20 februarie 2011

Weekend again

Ah, so it's weekend again. Iubesc weekend-urile. Si asta pentru ca sunt un motiv destul de bun sa zac, sa dorm, sa citesc, sa ma uit la seriale sau sa ies prin oras fara sa ma simt prea vinovata. Si ieri am profitat din plin ca a fost sambata asa ca am fost la King's Speech si seara am fost ca de obicei la BASICS 014 - Montgomery Clunk in Base Coffeeshop .
Filmul a fost excelent. Colin Firth a fost sublim si modul in care si-a interpretat rolul. De Helena Bonham Carter nu mai vorbesc. O consideram oricum o actrita extraordinara, dar a fost o premiera sa o vad pentru prima oara intr-un rol atat de cald ca cel de acum. Geoffrey Rush care l-a jucat pe Logue in film mi s-a parut ca a facut tot filmul. Prima oara cand l-am vazut intr-un film a fost in Piratii din Caraibe, dar nu m-a marcat cu nimic rolul lui acolo. Acum in schimb e cu totul alta poveste. Si scenariul a contribuit, evident pentru ca personajul lui a fost si amuzant, si genul de personaj de care te atasezi usor si un personaj pe care la sfarsit il admiri cel mai mult. Dar felul in care el a jucat a fost superb. Mi-a placut mult.




Dupa ce am ajuns acasa eram in dubiu daca sa mai ies sau nu. Vreme urata, vant, nici nu au venit oameni multi...meh. Dar am fost pana la urma ca mi-era dor de o seara de Basics avand in vedere ca in decembrie am fost la ultima. Oricum am facut o alegere buna. Am ascultat muzica buna, am baut un cocktail, m-am distrat. Mai vreau. Si de data asta a fost si mai linistit, nu a fost aglomeratie deci tocmai bine pentru noi pentru ca ne-am lafait pe niste perne maaaaari. Sa tot fie.

Acum, nu-mi vine sa cred ca deja a trecut weekendul si ca iar trebuie sa o iau de la capat. sa ma scol iar de la 7 respectiv 6, zilnic. Fucking awesome. Not.
All in all va doresc tuturor o saptamana cat mai buna. Cheers

Niciun comentariu: