luni, 9 mai 2011

Escapadele super escapade

Well hello hello. Si iata ca m-am intors...nu azi, nici duminica la fel ca si oamenii normali, ci marti seara. Pai da' cum sa nu, ce nu-mi permit si eu o mini-vacanta? Nu spunem la nimeni ca am fost la facultate abia vineri. Din lene, din cauza racelii pe care am "castigat-o" la mare, dar nu ma plang. A fost frumos, am apucat sa revad multi oameni de care mi-era dor, m-am si distrat putin, am vazut si pisicile mele preferate din toata lumea asta (o sa va pun niste poze mai jos facute de mine). Deci pe scurt, a fost frumos.



Dar deja trebuie sa ma trezesc incet incet si sa-mi reintru in ritmul din ianuarie...mai pe scurt vin sesiunea si iar ma prinde nepregatita. Nici nu stiu ce sa fac, imi tot propun de cateva luni sa ma apuc din timp sa nu ma mai trezesc ca ma aglomerez pe ultima suta de metri. Dar am incercat, azi chiar am incercat, dar mi-e super greu, asa ca daca aveti sugestii, do share. Mereu exista ceva care imi distrage atentia, internetul in principal asta e clar. Recunosc, I am a Facebook addict. Nu stiu ce sa ma mai fac. Dar o sa trec si peste asta.
A doua problema. M-am saturat de vremea asta. Ba e cald, ba e vreme ploioasa. Hai cu soarele ala mai repede. Nu pot sa cred ca anul trecut pe vremea asta umblam in sandale si in rochii de vara si acum umblu cu geaca, palton, adidasi, cizme, umbrela. Frustrating, really.

In alta ordine de idei, trebuie sa va povestesc cum am ajuns vineri noapte la barajul Vidraru. Da, stiu, si eu si prietenii mei suntem niste dementi si nu mi-e rusine cu asta. Evident, totul a inceput de la un suc dupa care ne-am pomenit ca eram pe autostrada spre pitesti. Adrenalina la maxiiiiim. Am ajuns si pe la Curtea de Arges, am facut niste poze ca nebunii pe la 2 noaptea si cred ca in jurul orei 3.30 dimineata am ajuns si noi la baraj. Am avut mare noroc ca era noapte pentru ca daca era zi probabil ca nu mai aveam curaj nici unul dintre noi sa facem jogging si sa sarim asa pe acolo. A doua zi cand am vazut poze cu barajul asa cum arata el ziua, am inghetat. Nu mi-a venit sa cred unde am fost noi si ce era in jurul nostru. Dar na, dupa o mica sesiune de poze ca vitejii pe baraj, o serie de cazaturi (Andreea si Florin stiu), niste ture de jogging si o serie de tigari fumate la 2 grade celsius, ne-am hotarat sa o intindem. Zis si facut, dar pe drum am avut norocul sa ne intalnim cuun jder pe care l-am terorizat, un arici pe care l-am speriat si cu o vulpe care a scapat de noi (lucky SOB). Am apucat sa vedem si rasaritul pe autostrada la intoarcere (in fine...asta asa putin intre sesiunile de somn) si mai pe scurt am avut una dintre cele mai frumoase nopti cu prietenii mei dementi pe care ii iubesc. Si da, stiu ca cine se aseamana se aduna, dar nu mi-as fi dorit sa am alti prieteni decat cei pe care ii am in momentul asta (si ma refer la fiecare dintre ei, nu doar cei care au fost in super-hyper-extra-mega escapada de la Vidraru).




P.S. Pozele cu barajul Vidraru nu imi apartin, le-am luat de pe Google images pe cele mai reprezentative.


Cu ocazia asta vreau sa le urez Ceraselei si Ancutei la multi ani si aici. Va pup si va urez tot binele din lume, fetelor!
Iar voua va urez o noapte si o saptamana superba :)

Niciun comentariu: