duminică, 9 octombrie 2011

Just realized

Ziua de ieri a fost un fel de revelatie pentru mine. Da, stiu ca suna grav, dar nu e chiar asa. Cred ca este cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in ultima vreme si pentru asta sunt super recunoscatoare. Ma simt fericita cu adevarat. M-am sculat binedispusa alaturi de o prietena extraordinara. Cu zambetul pe buze mi-am inceput ziua si parca lucruri din ce in ce mai bune au inceput sa mi se intample. Karma, baby! Am vorbit la telefon cu cel mai bun prieten pe care l-ar putea avea o fata vreodata, Mada al meu si mi-a facut ziua mai frumoasa. Pe masura ce trecea timpul am vorbit cu persoane care progresiv, ajungeau sa ma binedispuna din ce in ce mai mult si sa ma faca sa imi dau seama cat de norocoasa sunt pentru ca ii am. Si se stiu ei, nu trebuie sa ii scriu aici. Zambete peste zambete. Am ajuns la concluzia ca sunt cativa oameni pentru care merita sa faci absolut orice sacrificiu, niste oameni extraordinari care mereu o sa ma ajute cand mi-e greu si mereu o sa ma intelegea orice s-ar intampla. Niste oameni care o sa se gandeasca mereu la mine orice s-ar intampla. Si eu am avut norocul sa ii am alaturi de mine si sa am privilegiul de a le intoarce "serviciul", because that's what friends are for. Am realizat ca se mai intampla sa existe neintelegeri, sa mai existe certuri, dar tocmai in perioadele de criza se vede care iti sunt prietenii si care sunt oamenii care merita sa ii tii aproape de tine.




Pe calea asta o sa iti spun cat de mult te iubesc, Andreea si cat de mult te apreciez pentru ca dupa tot ce s-a intamplat tu ai ramas la fel si mi-ai demonstrat ca prietenii raman chiar si in momentele grele. Pentru asta, mereu o sa ramai prietena mea si o sa te apreciez mereu. Pentru ca mi-ai demonstrat asta, nu doar ai spus-o si in momentele grele mereu m-ai ajutat sau cel putin ai incercat. 

Asa ca ieri a fost o zi frumoasa. Va multumesc din suflet!

P.S. Multumesc prietenilor mei pentru ca au incredere in mine si ma ajuta sa trec peste perioadele grele. Va multumesc pentru ca ma sustineti si ma ajutati sa nu clachez atunci cand sunt cu un "picior in groapa".


Niciun comentariu: