miercuri, 9 mai 2012

Self esteem

Zilele trecute am avut de facut un assignment la workshop-ul Orange si s-a nimerit sa fiu in echipa care trebuia sa scrie pasii pe care trebuie sa ii faca o persoana pentru a capata incredere in sine. Dupa parerea mea asta este o mare problema in ziua de azi pentru mult prea multe persoane. Am observat ca foarte multe persoane destepte, dragute si cu o personalitate frumoasa nu au incredere in ele si pe de cealalta parte persoanele cu un caracter urat au mult prea multa incredere pe care...fie vorba intre noi nu o folosesc asa cum ar trebui. Stiu destui oameni cu un caracter groaznic care au o parere prea buna despre ei si chiar se simt bine cand calca pe cineva in picioare sau cand critica tot ce misca. Uneori ma gandesc ca poate incearca sa compenseze ceva prin atitudinea asta. Oare exista pe undeva pe acolo constient sau inconstient vreun complex? Maybe. Imi pare rau pentru ei.

De asemenea cunosc si oameni cu adevarat frumosi din toate punctele de vedere dar care sunt la pamant in ceea ce priveste increderea in ei. Nu mi se pare ok. Mereu am fost de parere ca atata timp cat tu esti ok cu tine insuti, atunci si ceilalti o sa fie. Asa cum te vezi tu, asa te vad si ceilalti. Daca tu te iubesti si ceilalti te iubesc si daca tu ai o parere buna despre tine si nu te inchizi in tine, atunci si oamenii din jurul tau o sa fie mult mai receptivi la ce vrei tu sa transmiti si nu o sa te mai simti cantitate neglijabila...Totul vine din interior. Degeaba esti frumos si ai bani cu carul, daca tu esti o persoana de cacat(pardon my french) si eventual cireasa de pe tort e ca esti si prost de dai in gropi. Stiu ca suna a hating, dar nu e. E doar realitatea si e frustrant sa vezi cum persoane lipsite de vreo "sclipire" ajung sa fie remarcate si persoanele care merita cu adevarat sunt lasate undeva in umbra. Mi-ar placea ca si altii sa ia atitudine. Eu am facut-o de ceva timp si ma face sa ma simt foarte bine. Just try it sometime.

Cand apare o mica voce in capul tau care iti spune ca "nu poti", zambeste si spune "ba pot!". Stiu ca suna foarte corny si poate ai mai citit asta prin carti penale de automotivare, dar chiar e adevarat. Autosugestia este cea mai importanta si mereu te ajuta. It's not bullshit, it's really not. Anul asta am gandit mai pozitiv decat oricand si s-a vazut. Tot ce a depins de mine, am reusit sa influentez in mod pozitiv. Asta ar trebui sa faca fiecare dintre voi. Fuck it cu ce parere au ceilalti, fuck it cu criticile lor si fuck it cu oameni care iti spun ca nu poti sa reusesti! Never give up si niciodata sa nu lasi pe nimeni sa te calce in picioare.

Sper ca dupa ce veti citi postarea asta o sa va ganditi macar sa va imbunatatiti felul de a gandi si o sa va intereseze din ce in ce mai putin parerea neimportanta a persoanelor si mai neimportante din jurul vostru. Tot ce conteaza sunt prietenii adevarati, parintii si persoana care va iubeste.

Niciun comentariu: