miercuri, 27 februarie 2013

Pro Istoria Fest

Hello hello. O sa imi incep postarea de azi asa cum o fac de fiecare data dupa ce a trecut foarte mult timp de la ultima. "Stiu ca am promis ca o sa scriu mai des, dar au fost mai multi factori care au contribuit si m-au facut sa uit de acest colt in care obisnuiam sa imi scriu gandurile. Promit ca o sa INCERC sa scriu mai des."

Azi mi-am propus sa va vorbeesc despre un proiect minunat, proiect despre care am aflat mai multe in vara care tocmai a trecut de la prietena mea, Madalina. Acest proiect despre care o sa va povestesc in continuare se numeste Pro Istoria Fest si a fost gandit de Asociatia Star Education.



Pro Istoria Fest promoveaza obiective cultural-istorice si turistice aflate pe teritoriul Romaniei printr-o serie de evenimente de inalta tinuta culturala si artistica sub sloganul “muzica prezentului in slujba trecutului”.

Pro Istoria Fest a debutat in septembrie 2011 la Curtea Domneasca de la Targoviste, apoi au urmat  in octombrie 2011 Cetatea lui Vlad Tepes de la Poenari si  Cetatea Rasnov. Cele trei evenimente au adunat peste 40.000 de spectatori. Pro Istoria Fest  continua in 2012 cu promovarea altor cetati de mare rezonanta istorica, mai mult sau mai putin cunoscute de public: Cetatea de Scaun a Sucevei, Muzeul Golesti, Cetatea Enisala, Sighisoara, Sarmisegetusa, la care se adauga si cele 3 cetati aflate deja in circuit.
Pro Istoria Fest este organizat de Asociatia Star Education – o organizatie neguvernamentala creata la initiativa lui  Zoli Toth in anul 2007, care isi propune sa promoveze valorile culturale si artistice autohtone prin activitati care sprijina creatia in domeniul muzical, prin activitati educative in domeniul ecologiei, precum si prin activitati care sa promoveze obiective istorice, culturale si turistice din Romania.

(Sursa: Pro Istoria Fest - http://www.proistoriafest.ro)

Anul acesta pot sa spun ca o sa am privilegiul sa ma implic in organizarea acestui eveniment. Ma bucura enorm de mult ca in Romania inca exista oameni care se implica in mod activ in dezvoltarea turistica a tarii noastre. De data asta promit - si o sa ma tin de cuvant de data asta - ca in vara o sa va tin la curent cu modul in care decurge fiecare eveniment. Va incurajez sa veniti la macar unul dintre acestea!


Sa aveti o super zi, va doresc! :)

Clau.

P.S. Pentru mai multe detalii, accesati pagina oficiala a evenimentului - http://www.proistoriafest.ro si pagina de Facebook - https://www.facebook.com/proistoriafest 
Asociatia Star Education - https://www.facebook.com/AsociatiaStarEducation 

Niciun comentariu: