miercuri, 5 noiembrie 2008

Intre dezamagire si speranta

Anul asta e foarte diferit fata de ceea ce credeam eu ca o sa fie,din toate punctele de vedere.Imi pare rau ca mi-am pus sufletul pe tava in fata unor persoane ce credeam ca merita asta si poate ca nu au meritat.Stau si ma uit cum lacrimile curg pe caietul de matematica de meditatii.De ce e asa de greu sa am prieteni?Tineam minte niste promisiuni facute una alteia...candva in aprilie 2008 la everest.N-o sa uit niciodata ziua aia...n-o sa uit niciodata cuvintele pe care le-am spus.Si culmea,pentru mine nu au fost doar niste cuvinte.Pentru mine a inceput un nou capitol in viata mea de la acel moment.Din momentul ala voi ati fost ca niste surori pentru mine,si inca va consider asa.Nu consider ca am gresit cu nimic grav fata de voi in tot timpul asta,sau ca mi-am incalcat promisiunile in vreun fel.Am promis sa ne luam mereu apararea unei alteia,sa nu lasam pe nimeni sa intervina in prietenia noastra.Am promis sa ne iubim mereu,sa ne ajutam mereu una pe alta.Am promis ca vom fi prietene si dupa liceu,chiar daca va fi greu vom incerca sa ne pastram prietenia la fel.Nu pot sa uit in ce hal am plans in ziua aia toate trei de bucurie,si ma bucuram ca va am pe voi.Simteam ca sunteti singurele care tin la mine cu adevarat.Ala a fost cu adevarat un moment de fericire pura.Au trecut aproape 7 luni si chiar nu vreau sa cred ca s-a schimbat ceva si ca am lasat pe cineva sa intervina intre noi si sa ne influenteze.Vreau sa cred ca mereu am fost sincere una cu cealalta si ca ne-am iubit reciproc,ca inca mai simtim asta.Nu vreau sa se puna punct.Nu asa de repede,vreau sa fie la fel cum era,fara certuri,fara barfe,fara intrigi aiurea.Doar noi.Sa mai stam impreuna sa radem.Vreau sa spunem ce ne deranjeaza una la cealalta,fara ascunzisuri.
Tot ce pot sa spun e ca am nevoie de o pauza de la toate.Incet incet am senzatia ca toate se duc de rapa si chiar nu vreau sa cred asta.Vreau un pic de liniste sa imi pun gandurile in ordine si vreau se revina totul la normal.Va rog,daca cititi asta,ganditi-va la ce ne-am promis una alteia,ganditi-va ca am zis ca noi trei vom ramane mereu asa.Nu ma faceti sa cred ca au fost doar vorbe...

Niciun comentariu: