vineri, 23 ianuarie 2009

In singuratate

Mi-am dat seama ca uneori e chiar bine sa stai singur.Sa te reculegi,sa te gandesti la unele lucruri,chiar si sa visezi.Pe mine una ma linisteste cateodata.Da,nu neg ca imi place agitatia orasului,strazile astea aglomerate,oamenii care se imbulzesc pe trecerile de pietoni,doar Bucurestiul face parte din viata mea si m-am integrat in el cum si el a invatat sa ma tolereze pe mine.Dar uneori simt nevoia sa ma refugiez undeva la liniste,la caldura,undeva fara nimeni,doar cu mine insumi.

A trecut o saptamana aproape de cand nu am mai iesit din casa cu placere.Am mai iesit saptamana asta o ora doua sa mai trec pe la scoala,sau sa merg la doctor dar nu mi-a facut nici un fel de placere.Alta data ma bucuram,zambeam.Acum abia asteptam sa ma intorc acasa...In patul meu cu asternuturi verzi si moi,cu multe perne si cu Dodo care abia astepta sa ma intind in pat sa se culce si el la picioarele mele.Saptamana asta a fost speciala.M-am tratat cu Fervex si cu un somn pe cinste.Cand mi se facea pofta de dulce,mai luam o vitamina C efervescenta apoi ma culcam la loc.

Mi-am mai dat seama dupa saptamana asta ca m-am cam plictisit de messenger.Nu mi se mai pare deloc necesar sau interactiv.Cred ca o sa incep sa il folosesc doar pentru urgente sau cand o sa am nevoie sa ii spun cuiva ceva.Mare prostie si cu chat-ul asta...

In alta ordine de idei o sa-i spun de azi la multi ani lui Gore,pentru ca maine e ziua lui.Asa ca La multi ani,Gore!Deja esti mos,ai schimbat si prefixul.Sa stii ca te iubim(ca ca tine nu gasim!:)) ) si o sa fim mereu alaturi de tine cand o sa ai nevoie.Nu stiu de ce am vorbim la persoana intai plural,poate pentru ca suna mai bine la plural.Oricum,sanatate multa,fericire,oameni care sa te iubeasca si pe care sa ii iubesti si toti ce-ti doresti tu,aia sa ai de la ziua de maine.A,si inca ceva.Mereu sa apreciezi o prietenie pe care ti-o ofera cineva pentru ca prietenia adevarata se gaseste rar :)

Astea fiind spuse,ma inclin si ma intorc la ciocolata mea calda si la cana de vitamina C pe care o am in fata si evident la Lost.La multi ani si lui Matei care de azi a devenit major.
P.S.Promit sa imi regasesc inspiratia si sa scriu din nou des si chestii mai interesante.Pana atunci o sa va mai plictisesc.

Niciun comentariu: