marți, 13 ianuarie 2009

Lumini

However far away, I will always love you
However long I stay, I will always love you
Whatever words I say, I will always love you
I will always love you...


Asta e pentru unele cuvinte pe care nu le pot spune,pentru actele ratate si pentru persoanele la care tin dar nu le arat asta.Asta e pentru ca as vrea dar nu se poate.Cateodata mai am un pic si spun ce simt dar stiu ca nu e bine.Cateodata simt ca nu mai vreau sa fac pe dura.I just want to surrender in your arms.Sa fac o mica pauza macar.Am incercat sa ma conving ca nu simt nimic.Sau ca ceea ce simt e doar pentru ca mereu vreau ceea ce nu pot avea.Inca nu stiu care e adevarul...Cert e ca atunci cand vreau sa fac un "armistitiu" te porti groaznic.Ca si cum mi-ai intoarce spatele.E,de aia si eu ma port urat dupa aia pentru ca m-am saturat sa fiu mereu luata de fraiera.Cateodata esti chiar rau.Si eu pot sa fiu rea sa stii,dar nu vreau.Crede-ma ca daca as fii rea nu m-ai mai recunoaste.Dar totusi ceea ce nu inteleg este ca inainte era altfel.Si acum sunt unele momente in care te vad la fel cum erai inainte.Nu stiu ce s-a intamplat sincera sa fiu m-am saturat sa incerc sa inteleg.Tocmai de aia inchei toata povestea asta si o iau de la capat.Iar.

Niciun comentariu: