miercuri, 7 ianuarie 2009

Nu-mi place ce vad

Am ajuns din nou la concluzia ca nu imi place deloc ce vad in jurul meu.Numai oameni materialisti si care nu stiu cu ce sa sufere mai mult.Din pacate am constatat asta la oameni pe care odata i-am considerat prieteni.Urat...aveti nevoie de un wake up call?La un moment dat o sa vedeti ca nu castigati nimic prin atitudinea asta mai rau pierdeti.Imi pare rau pentru voi,pentru ca nu va dati seama ca asa interesati cum sunteti voi si prin felul in care tratati persoanele din jurul vostru asa va trateaza si ei.Nu o sa mai treaca mult si o sa va treziti singuri.O sa aveti nevoie de ajutor?Cine va mai ajuta pe voi avand in vedere ca sunteti asa bazati?!Poate mama si tata ca ei o sa ramana cei carora o sa le pese de voi.Pentru ceilalti o sa ramaneti doar niste anonimi.Cand ati avut prieteni ati avut grija sa dati cu piciorul.Unii au prieteni pe viata.Voi aveti prieteni pe perioade scurte pentru ca mai mult nu se poate dat fiind faptul ca isi dau seama ce va poate pielea.Anual se schimba anturajul.Foarte multi ar putea sa se dea mari cu situatia materiala sau cu obiectele pe care le au dar totusi nu o fac.Voi sunteti un pic mai cu mot...Hai sa va zic eu un secret.Sunteti doar penibili.Va dati smecheri dar de fapt nu sunteti decat niste copii care cersesc atentie si se vor populari pentru ceea ce nu sunt.Nu aveti bani pentru lucrurile importante in schimb dati banii pe alte prostii.Nu mi se pare ceva demn de laudat.Mi se pare ceva rusinos ca nu stiti sa va stabiliti prioritatile.Mi-e mila de voi pentru loviturile pe care o sa le primiti de-a lungul vietii pentru ca acum sunteti doar niste pustani de bani gata.Ce pot sa zic...bafta mai departe.Aplauze de la mine pentru "smecherii" de voi

2 comentarii:

dedeya spunea...

hmmmm... prietenii adevaratzi raman in timp... asa ca si peste 50 de ani sa ne vedem sanatoase si sa jucam o septica :))

Anonim spunea...

Da...asa este. Totally agree. Vorba Andreei, sa ne vedem si peste 50 de ani la o septica...;)) Pana atunci ma perfectionez si eu. xD
(sunt Ruxandra, btw..:P)