luni, 22 septembrie 2008

Am ras


Da,noaptea trecuta am ras.Muuuuult de tot.Aveam atata nevoie de asta,de nebuniile pe care le-am facut incat nici nu imi dadeam seama.Stiam ca lipseste ceva.Simteam asta,si s-a vazut in starea pe care am avut-o zilele astea.Si cand ma gandesc ca totul s-a schimbat dupa o noapte.O noapte cu niste oameni speciali,oameni care m-au facut sa traiesc din nou cum imi place.Am ras,am cantat,am zambit,am baut,am mers de nebuna pe strazile Bucurestiului avand cea mai buna companie,am vazut persoane de care imi era dor,am vazut iubire,am simtit iar cum e sa fii fericit.Am vazut artificii.Parca bubuiau dupa ritmul inimii mele.Simteam ca la fiecare bubuitura la fiecare lumina sunt si mai fericita.Mi-am amintit si de trecut,m-am gandit si la prezent si cel mai important,am zambit cand am privit inspre viitor.Mi-am dat seama de un lucru.Viata e prea frumoasa ca sa fie stricata de maruntisuri care da,probabil in prezent par importante si ne macina incet incet.Dar nu sunt.Sunt niste mofturi,nu mofturi...sunt niste chestii aparent vitale dar fara de care putem trai,macar pentru o perioada.Mi-am mai dat seama de inca ceva.Dragostea nu ne loveste,nu o gasim,nu ne-o baga nimeni pe gat.Dragostea o traim in fiecare zi.Mhm,chiar am dreptate.Gandeste-te bine.O sa vezi ca in fiecare zi iubesti.Fiecare om iubeste chiar daca nu isi da seama sau vrea sa ascunda asta.Cel mai frumos e atunci cand ne dam seama de asta,ne pune un zambet pe fata atunci cand avem nevoie cel mai mult de asta.Eu mi-am dat seama ca intr-adevar sunt indragostita.DA!Nu mi-e rusine sa recunosc.Numai ca aseara mi-am dat seama de asta...mereu am fost indragostita.De cine?Mai degraba de ce.De Bucuresti.Bucurestiul va ramane mereu prima mea dragoste.Dragostea aia neconditionata si eterna pe care n-o voi capata niciodata de la altcineva.Avem si momente de afectiune.Cand imi pun castile in urechi si plec sa ma plimb,admir.Il admir...asa agitat cum e,asa murdar,asa poluat cum e...e frumos.Totul e special aici.Aici am trait cele mai frumoase momente din viata mea.SI culmea...chiar aseara de Ziua Bucurestiului mi-am dat seama de asta.

Te iubesc,Bucuresti.

Un comentariu:

Cuvinte trantite spunea...

>:D< ma bucur pentru tine..btw lovee the pictures