marți, 16 septembrie 2008

Confuzii

De ce oare oamenilor le e frica de sentimente?Mereu m-am gandit la asta.E asa de greu sa ne exprimam pe bune sentimentele?Din ce am vazut nu putem sa fim sinceri nici macar cu noi insine.Si chiar daca suntem,de ce nu ne putem exterioriza?

Nu stiu ce am azi.Am un blocaj,nu mai pot sa scriu.Adica pot,dar nu vine de la sine,trebuie sa ma gandesc de doua ori ce sa scriu si daca e bine.E ciudat.Am un sentiment ciudat.Poate ca e de la vreme.Imi induce o stare de melancolie,de nostalgie,de visare.Totusi simt nevoia sa fac ceva nebunesc.Ceva de care sa-mi amintesc mereu.

In alta ordine de idei simt ca s-a schimbat ceva.Nu stiu ce.Parca nimic nu mai e la fel.Totul ma deruteaza.As vrea sa fie mai simplu cateodata,desi stiu foarte bine ca viata nu e deloc floare la ureche,din contra.Viata nu ne iarta pe niciunul.Ne loveste cand ne asteptam mai putin.Am invatat de curand ca exact cand suntem fericiti si credem ca totul e perfect,atunci primim o lovitura.O lectie as putea spune.Ne pune la loc cu "botul pe labe" si ne reaminteste ca viata nu e distractie.Problema este ca eu nu tin cont de asta.Nu vreau sa accept ca viata inseamna suferinta si tocmai de aia incerc sa profit de fiecare zi la maxim si sa ma distrez.

Aseara cineva m-a pus sa aleg:"love or fun?".Le vreau pe amandoua.Nu concep una fara cealalta.Mereu am spus,imi place sa iubesc si imi place sa fiu iubita.Un sentiment care merita trait macar o data in viata.O relatie nu poate sa reziste cand nu exista un strop de nebunie acolo.Ceva care sa mentina interesul.Ceva care sa alunge plictiseala,pentru ca daca e sa nu suport ceva intr-o relatie e rutina.Si minciuna,dar nu am de gand sa vorbesc despre asta acum.Rutina distruge o relatie.Fiecare zi merita traita altfel,nu la fel.Surprizele ne fac viata mai incitanta mai palpitanta.Ah am nevoie de asta.Vreau sa zambesc iar :)

Sunt multi nebuni liber si asta e un lucru bun
Si eu la randul meu tre sa fiu un pic nebun.
Sunt un ciudat intr-un ciudat in sec. douazeci si unu
Nori de fum si praf ma imipiedica sa ii simt parfumu'.
Daca tot nu am ce imi doresc,
Nu imi doresc,
Sa nu ma opresc
Si acele teste cam ciudate ma fac sa zambesc.

Niciun comentariu: