duminică, 14 septembrie 2008

Pentru ca e greu

Da...e foarte greu sa ai incredere in oameni.Increderea e cea mai grea de dobandit si problema e nu din cauza asta.Problema se datoreaza faptului ca e si mai greu de mentinut.Se intampla zilnic atatea lucruri care nu ne-am fi gandit niciodata ca se vor intampla.Lucruri care conteaza si care ne influenteaza deciziile aparent minore.Cel mai rau e sa primesti o lovitura de la o persoana pe care o consideri prietena.Nu ma refer la necunoscuti,ci la cei de langa tine care ar trebui sa conteze.Viata e grea sunt de acord cu asta si m-am obisnuit,cred ca toti ne-am obisnuit cu loviturile vietii,dar asta este una dintre cele mai mari lovituri,sa te raneasca cineva drag,cineva care a contat pentru tine,pe care l-ai ajutat.Si cum te rasplateste?Te "injunghie" pe la spate.Poate ca am exagerat prin propozitia asta,dar cam asa privesti totul cel putin in momentul in care se intampla.Si nu ma intelegeti gresit,niciodata nu am facut un bine ca sa primesc ceva in schimb.Nu mi-am dorit decat sa fiu iubita si sa arat ca imi pasa.Nu am vrut decat un strop de recunostiinta,nimic mai mult.Am vrut sa simt ca am prieteni,sa simt ca pot sa ma bazez pe cineva cand am nevoie,chestii marunte dar totodata extrem de importante.Sa pot sa stiu ca exista cineva acolo care imi ofera un zambet si o atingere calda cand stiu ca am nevoie.Cateodata asta e cel mai important,nu chestiile materiale.Da,banul intretine dar nu face fericit pe nimeni.Daca nu ai cu cine sa imparti fericirea tot degeaba mi se pare.Prietenii nu se cumpara,prietenii adevarati sunt acolo si la bine si la rau.Cand faci o greseala,te iarta si merg mai departe,pentru ca totul se iarta.Aproape totul.Ranchiuna sau razbunarea,sau supararea nu-si au locul intr-o prietenie.In momentul in care apare ceva se discuta.Nu se ignora,nu se trece cu vederea,nu se merge mai departe.De asta ne-a dat Dumnezeu gura,sa putem sa ne rezolvam problemele.Ce mi-a venit sa scriu despre asta?Pur si simplu.Nu mi s-a intamplat mie.Am simtit nevoia sa-mi spun parerea despre prietenie si despre dezamagiri legate de asta.


In alta ordine de idei e greu sa iti faci sperante ca dupa un pic timp sa iti dai seama ca iar te-ai imbatat cu apa rece,ca iar esti fraier si ca iar ai tu ceva.Si cu asta am pus punct.


O noua zi,cine poate stii cum va fi dar tu nu mai speri
Cand vezi ca totu`i la fel incepi sa crezi ca si maine va fi ca ieri,ca si azi
si incepi sa`ti spui ca nu`ti pasa, doar ca sa
poti trece peste problemele care nu te mai lasa
si te apasa,cand acasa

Acest vers t`il dedic,doar daca intelegi ce zic
Daca din tot ce ai,cel mai scump lucru nu costa nimic
Daca ai simtit intr'un timp,ca toata lumea te priveste
dar,toti trec pe langa tine si fiecare om te ocoleste
Este-o lume plina de rechini esti doar un peste
Tine minte'atunci cand vezi ca oriunde mergi te loveste

Aceleasi necazuri,cacaturi...aceleasi porcarii
Te simti de parca ai trai mereu aceeasi zii si
Degeaba tot incerci sa scapi,nu poti sa fugi
De toate aceste ganduri ce`ti fac noptile prea lungi

Niciun comentariu: