joi, 14 aprilie 2011

Campanie Heineken, octombrie 2009

Marti la Marketer club am vazut una dintre cele mai incredibile campanii publicitare. Mi se pare extraordinar ca niste oameni sa gandeasca asa ceva, si printr-o asemenea munca sa creeze un eveniment de o asemenea amploare. Cel mai mult mi-a placut cum a fost planificat si gandit, si anume cum s-au concentrat pe traditia fotbalului italian si ceea ce inseamna acesta pentru italieni. Asa ca in octombrie 2009, Heineken a organizat un eveniment surpriza cu ocazia derby-ului AC Milan - Real Madrid. Nici un fan AC Milan nu ar fi conceput sa piarda acest meci, insa cu ajutorul unor complici, Heineken i-a facut pe acestia sa creada ca nu vor putea sa vada marele meci. Au organizat un eveniment fals de poezie si de muzica clasica la aceeasi ora cu difuzarea meciului, iar peste 1000 de suporteri au ales sa sacrifice meciul fiind convinsi de peste 200 de complici. Ajunsi la fata locului, evident, se asteptau la un concert de muzica clasica, insa spre uimirea si fericirea tuturor(extrem de evidenta), s-a intamplat cu totul altceva. Deja am dezvaluit prea multe, dar va rog sa va uitati la clipul de jos pentru ca reactiile spectatorilor sunt cu totul si cu totul inedite.


Mie una, sincer, mi s-a facut pielea de gaina cand am vazut acest spot pentru ca sa duci la bun sfarsit o asemenea idee si sa-ti iasa impecabil asa cum le-a iesit lor este un lucru extraordinar. Tot respectul pentru cei de la Heineken si pentru agentia de publicitate care s-a ocupat de aceasta campanie. Ar fi frumos sa vedem si noi in Romania o initiativa de acest gen. Si nu cred ca sunt singura care ar aprecia-o. Acum, enjoy! Sper sa va placa. Daca aveti vreo parere, feel free to comment :)

Niciun comentariu: