joi, 7 aprilie 2011

O zi frumoasa

Ieri a fost una dintre cele mai frumoase zile pe care am trait-o. Really now. Sentimentul pe care l-am simtit ieri la ora 20.15 cand am parasit cladirea Eminescu de la ASE a fost pur si simplu priceless.

Dar sa incepem cu inceputul si sa va descriu putin prin ce am trecut ieri. In primul rand tin sa precizez ca am facut iar noaptea alba luni noapte spre marti asa ca eram terci marti dimineata la super testul de la statistica. A trecut foarte repede ziua de marti, poate prea repede, dar nu ma plang. N-as avea motive si daca as face-o m-ar injura toti studentii respectiv colegii mei. Dupa ce am terminat orele, don'soara Mihaela a fost atat de draguta incat m-a adoptat pana la ora 16.30. A fost suuuuuper fun tinand cont ca am stat la un ceai si ne-am uitat la stand up-uri pana ne-au durut falcile.

La 16.30 am ajuns si noi la facultate pentru Marketer Club. A fost prima data cand am fost acolo pentru ca normal, in fiecare marti a trebuit sa intervina cate ceva, asa ca acum am zis ca orice s-ar intampla tot ajung acolo. Pe sistemul "si pe ploaie si pe vant eu tot merg la Marketer Club". Si asa am facut. Cu un covrig intr-o mana si cu gandul la patul de acasa am pasit cu sfiala in sala. Cred ca a fost cea mai buna decizie din viata mea sa merg si ma bucur enorm. De data asta a venit Laurentiu Semeniuc, strategic Planner la 23 Communication Ideas care ne-a facut o superba introducere in lumea strategiei din publicitate. Am vazut foarte multe spot-uri, campanii, am vorbit despre ele si am auzit multe lucruri minunate despre publicitate. Si mi-am dat seama de ceva in aceste ore petrecute la Marketer Club...mi-am dat seama cat de mult iubesc publicitatea. Ma simteam la fel ca in liceu ca o adolescenta cu "fluturasi in burta", deja incepusem sa visez, incepusem sa imi planific timpul sa fac cumva sa ma documentez mai mult si mai mult despre strategie. Si mi-am propus: in fiecare zi sa citesc cate ceva nou, sa cunosc din ce in ce mai multe si sa imi iau destinul in maini pentru ca totul depinde numai si numai de mine. Nu stiu ce mi-a placut mai mult, subiectul in sine, de Laurentiu Semeniuc care a avut grija sa ne spuna in ce consta meseria de strategic planner si de asemenea a stiut cum sa ne starneasca interesul, sau sentimentul pe care il simteam in momentul in care cineva chiar asculta parerea mea si puteam sa vorbesc liber pe tema asta fara sa ma simt inhibata in vreun fel. Nu mai spun de faptul ca m-am simtit extraordinar de bine cand am aflat ca Laurentiu Semeniuc a terminat Colegiul National "Sf. Sava". Brusc savista din mine a inceput sa zambeasca cu mandrie.


Dar esentialul a fost ca atunci cand am plecat m-am simtit fantastic. Simteam nevoia sa impartasesc tuturor ceea ce am auzit, aveam un zambet tamp pe fata si vroiam sa ma documentez cat mai mult. Ma gandeam intr-una ca trebuie sa fac ceva cu timiditatea asta a mea si inhibitiile astea care mereu ma trag in jos atunci cand este vorba sa ma afirm. Si ma oftica ma, ma oftica faptul ca mereu cand sunt convinsa ca o sa pot sa fac ceva ce conteaza, exact atunci ma blochez. It's like my brain dies. Uit absolut orice idee, incep sa ma balbai si ma inrosesc instant. Si tipul asta m-a facut sa vreau sa scap de toate astea si sa las orice rahat de sentiment care ma trage in jos deoparte pentru ca trebuie sa profit de orice ocazie daca vreau ca pe viitor sa imi iasa ceva. Oricum, de acum incolo promit sa semnez condica in fiecare marti la Marketer Club pentru ca m-a surprins in mod placut si ma face sa imi placa din ce in ce mai mult ceea ce fac.

Pana una alta, eu va parasesc acum, patul ma asteapta. Nite, guys

Niciun comentariu: