sâmbătă, 23 aprilie 2011

Senses: Scrie despre clipa ideala!

Senses este o campanie care pune accentul pe simtire, pe trairea cat mai intensa a clipei si constientizarea fiecarui sentiment. Mi se pare superb ce fac oamenii astia si cum ne incurajeaza pe fiecare sa pretuim cat mai mult clipele pe care le traim. Tocmai de aceea m-am hotarat sa scriu despre ei cu speranta ca ii veti placea si voi cel putin la fel de mult ca mine. Ideea foarte tare este ca primul pas este sa aveti curajul sa spuneti pe pagina lor de Facebook ce simtiti, iar apoi, cele mai bune idei vor fi implicate intr-un proiect mass-media de proportie.

Baietii va incurajeaza sa descrieti pe pagina lor de Facebook clipa perfecta. Asa ca go with the flow si spuneti ce simtiti :)

Iata cum se descriu ei:
Sa ne dezvoltam simturile :)...Va propunem sa ne scrieti despre un cadru perfect. Descrieti-ne, noua si lumii, care vi se pare ca ar fi un moment ideal. Ideile cele mai faine vor fi promovate si fiti pe faza, ca cine stie ce se va mai intampla... :) Intimitatea noastra fata de lumea intreaga e un produs al simturilor.

Bine ati venit pe Senses!
Campania "Senses" are scopul de a promova, in mod mai mult sau mai putin direct, dezvoltarea simturilor. Va invitam sa ne descrieti, in oricat de putine cuvinte, care ar fi pentru voi o clipa ideala; de la loc, la oameni, la vreme, la muzica, la facut ceva sau la stat, vrem sa ne aratam unul altuia cat de intens putem simti, prin liniste absoluta sau prin actiune intensa :>. Ideile cele mai faine vor fi implicate intr-un proiect mass-media de proportii, despre care o sa aflati mai multe la o data pe care o sa o anuntam in curand.
Pana atunci, va invitam sa va lasati simturile sa va acapareze si sa simtiti lumea din juru-va :)... Ce inseamna pentru voi o clipa perfecta?


Asa ca intrati pe http://www.facebook.com/sensesro , dati un like si apoi puteti sa incepeti sa va ganditi care ar fi pentru voi clipa perfecta. Si va invit sa imi scrieti si mie aici pe blog, mi-ar face mare placere sa vad ce simtiti fiecare.



Niciun comentariu: