sâmbătă, 21 martie 2009

In memoriam

Mi-am dat seama ca postul meu legat de Vlad Siclovan l-au citit mai multi decat ma asteptat,inclusiv fosti colegi.Si ma bucura asta,pentru ca vreau sa stie cat mai multi ce om extraordinar a fost,fara nici un fel de exagerare.Am facut rost de poze cu el cu 20 de ore inainte de tragedie,la o discutie libera cu reprezentantii controlului din Franta in data de 18 martie pe la pranz.M-am gandit sa pun pozele de care am facut rost,poze mai recente,ca toata lumea sa si-l aminteasca asa,fericit.

Urmatoarea poza este de la o delegatie la Oradea,27 octombrie 2008 la Felix.Se vede dupa zambetul lui ce fericit era,si asta ma bucura.

Mai am cateva poze din Delta Dunarii cu el,cu prietenii lui.

Caciulata,o petrecere cu prietenii sai.

Ziua lui,2008.Era inca tanar...nu trebuia sa se intample asa
Ieri am fost la priveghi.Am fost sa-mi iau ramas bun de la el...definitiv.Ma uitam la el,plangeam si ma asteptam in fiecare moment sa se ridice si sa-mi zambeasca.Nu stiam cum sa reactionez,ce sa fac.Pentru un moment am fost suparata pe mine pentru ca din afara probabil eram ca o stana de piatra.Eram blocata.Si totusi in mintea mea s-a intamplat ce trebuia sa se intample.I-am spus ca o sa-mi fie dor de el.I-am spus ce insemna el pentru mine.As fi vrut sa imi zica la fel ca de obicei "Nu mai fi suparata,Pushule" pe tonul acela de care mi-e dor.Chiar daca avea ochii inchisi,mi-am adus aminte de ei.Erau mereu senini.Nu degeaba mereu se spune ca ochii sunt oglinda sufletului.Ochii lui mi-au inspirat mereu,un suflet tanar,blandete,intelegere.Chiar si cand ma certa o facea cu stilul caracteristic,glumind.Chiar daca ieri l-am vazut asa,mereu o sa mi-l amintesc zambitor.Asa cum era el.

Stand acolo,gandindu-ma la el,mi-au venit in cap multe amintiri care ne legau.Cand am fost in Grecia la mare,inotam impreuna,cautam scoici pe fundul marii.Sau cand a venit la majoratul meu si mi-a dat cruciulita pe care inca o port.Cel mai greu mi-a fost sa fiu in casa lui,acolo unde absolut totul imi amintea de el.Cd-urile din biblioteca,pipele pe care le colectiona,paharele,mirosul,cartile,tot.Nu o sa uit niciodata cat de fericit a fost cand a luat-o pe Dora,un ciobanesc carpatin,pe care si-a dorit-o mereu.In acele momente radia.Mereu ne povestea mandru de ceea ce facea Dora.Ieri cand am vazut-o acolo in cusca,am stiut ca legatura dintre ei a fost extrem de puternica.Pana si cainele era trist.

In concluzie,as vrea ca toti cei care l-au cunoscut sa isi aminteasca de el mereu.Sa nu il uitati niciodata,mereu sa il pastram in sufletele noastre.Si va rog,mai ales azi,ganditi-va la el.O sa ii fie mai usor sa mearga pe lumea cealalta.Depanati amintiri legate de el,vizualizati-l,orice.
Pentru cei care vor sa vina,azi,22 martie la ora 14 in Cimitirul Belu,va avea loc inmormantarea lui.

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

13 comentarii:

dedeya spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace

Unknown spunea...

Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca

Anonim spunea...

In mod sigur, Vladu va ramane in sufletele multora pe care i-a inseninat cu zambetul lui cald si primitor. Voi pastra adanc in fiinta mea toate amintirile legate de el si le voi pretui cat voi trai. In ce te priveste pe tine, Claudia, ai reusit sa atingi inimi, sa presari dragoste, sa deschizi portile sufletelor, sa te inalti, sa ne inalti, sa ne faci mai iertatori si mai buni.

Anonim spunea...

Dumnezeu sa te odihneasca in pace, Vlad!
Bonnie Tyler Total eclipse of the heart
http://www.youtube.com/watch?v=840B27zYfOk

Unknown spunea...

Am facut-o din suflet,pentru el.Am facut-o sa le arat si altora ce om bun a fost si ca e un om care o sa ramana mereu in inimile noastre.Un om extraordinar.Multumesc pentru cuvinte

Anonim spunea...

Vlad va ramane in sufletul meu pentru totdeauna, chiar si dincolo de moarte!

Anonim spunea...

Dumnezeu sa te ierte si sa te odihneasca in pace!Dupa cum a fost vremea ieri,ai murit fericit si implinit...!

Unknown spunea...

intr-adevar,ieri a fost o zi insorita,precum sufletul lui

Anonim spunea...

Uneori strugurii devin acri, Claudia.
Am gasit ceva pentru mama ta pe care as vrea s-o imbratisez cu drag si dor in aceste momente de grea incercare.Vlad, fie ca bunul Dumnezeu sa-ti primeasca sufletul tau bun!

Jennifer Rush - The Power Of Love
http://www.youtube.com/watch?v=4v_88zt88Q4&feature=related

B85CSP spunea...

Draga mea, sunt aproape de tine si de familie, in felul meu. Vlad a fost un coleg minunat in vremuri grele si tulburi pentru mine, pentru noi toti. Veselia si incurajarile lui au fost un dar pe care l-am apreciat o data cu trecerea anilor. Am invatat de la el sa trec razand peste momente triste, penibile, neplacute... Sa fac o gluma cand simteam ca trebuie sa dau de pereti cu toti si toate, fie ca erau situatii gensionate la locul de munca sau cu partenerii de viata... Asa ceva nu se uita.
I-am comparat mereu pe cei ce mi-au devenit colegi cu tipul de angajat Vlad Sicolvan - profesionist, vesel, bun coleg - toate la un loc...
Dumnezeu sa-l odihneasca iar pe noi sa ne apere.

Unknown spunea...

Doamne ajuta.

Anonim spunea...

E atat de trist sa nu spui nimic dimineata,sa te speli mut, sa te imbraci ascultand doar fasaitul hainelor curate, tragand in piept mirosul proaspat de detergent, sa-ti simti gandurile tresarind la harsaitul filtrului de cafea, la clinchetul cafetierei, al linguritei, scapata neglijent, la zaharul picurand cristalin pe lemnul lustruit al mesei, pe care-l sufli sau il culegi cu degetul muiat in gura inca amara

in fiecare dimineata astept filtrul sfaraind, sa-mi spuna ca, in sfarsit am ajuns la capatul tristetilor, ma trezesc cu gandul la dimineata in care imi voi dezlipi de pe fata amaraciunea ca un timbru ingalbenit de vreme, o dimineata in care sa vorbim si sa-ti cant "salut!c'est encore moi..."
Dumnezeu sa te odihneasca in pace, Vlad!

PACO spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca-n pace