duminică, 15 martie 2009

Leapsa cu cantece

Melodii care imi amintesc de momente importante din viata mea...melodii care ma fac sa zambesc sau dimpotriva,ma intristeaza.Dar le iubesc pe toate in aceeasi masura.



O melodie din albumul care ma linisteste pe mine mereu.Ma intristeaza si totodata ma face sa zambesc din unele motive.



imi aduce aminte de vara din 2006,una dintre cele mai frumoase veri din viata mea.Imi aduce aminte de Constanta,imi aduce aminte de dragoste.



Cand ascult melodia asta,imi aduc aminte de Louie.Te iubesc mult chiar daca nu am mai vorbit de mult.N-o sa uit noptile in care vorbeam despre tot felul si mi-ai dat melodia asta.Melodia care orice stare as avea ma linisteste la maxim si ma face sa uit de tot.



melodie care imi aduce de anul 2005-2006 daca nu ma insel prea tare.Blinkule,tu mi-ai dat melodia asta prima oara.Mi-e dor sa mai iesim cum ieseam atunci.Vremurile in care mergeam pe cladire si faceam poze.



Aici deja eram mica.Vara anului 2004 sau 2005.Abia intrasem la liceu.eram fericita.Totul imi mergea perfect atunci.Melodie care imi aminteste de Puf.



Imi aminteste de vara in care a stat Vera la mine,ascultam melodia asta si ne binedispuneam imediat.



Nu e originalul,dar merge.Melodie care binedispune mereu si merge mai ales vara pe plaja sub o umbrela ascultata.Eu mereu am facut asta.



Cand ascult melodia asta mi se face stomacul mic,mi se face pielea de gaina...Imi aduce aminte de prima dragoste.Imi aduce aminte de momente intense.De o persoana pe care o sa imi ramana mereu in minte,pentru care mereu o sa simt ceva.De persoana care m-a iubit mai bine decat ar putea face oricine altcineva,de singura persoana care m-a suportat,m-a iertat si m-a iubit.



melodia care o binedispunea pe vera,pe care dansa in fiecare dimineata in timp ce se machia :))



O formatie despre care nu stiu daca ati auzit.Abis.Canta superb,melodia imi da fiori.Fiecare sunet.



Nu o sa uit niciodata Coke live,cand au cantat pe scena melodia asta.Nu am mai trait niciodata un sentiment ca atunci.Deja nu mai realizam ce se intampla in jurul meu,eram doar eu si sunetul,eram fericita.



De 1 mai,in Vama,melodia asta ne-a trezit pe noi.Imi venea sa arunc telefonul pe geam! :)) Sleepy



Woaaaaa :x Melodia mea si a Ceraselei,melodia de voie buna,melodia care ma face sa ma ridic cand sunt la pamant,melodia care ma face sa ma detasez de tot ce e rau.Melodia vesnica.



melodia pe care o ascult cand mi se face dor.Melodia pe care pot sa plang,pe care pot sa fiu melancolica,pe care pot sa visez.



Melodia care imi aduce aminte de gasca Catunu :x aka Mafia KT1 :)) mereu e voie buna cand sunteti voi prin preajma



Imi aduce aminte de Costinesti,anul asta in vara,melodia pe care o asculta Gore in dimineata in care eu trebuia sa plec.Nu pot sa-mi dau seama exact ce stare imi da,dar am amintiri frumoase de atunci :)



melodia care imi aduce aminte de verile petrecute cu tati.Vesnicul CD cu Morometii de care nu o sa ma plictisesc niciodata,dat la maxim,geamul deschis,libertate la maxim.



Superb.Imi aminteste de Dragos,de cand ne-am uitat la Cirque du Soleil.Vara din 2007.



Ma intristeaza melodia asta,nu stiu de ce.Dar ma face si sa zambesc.Ma face sa ma gandesc la dragoste.Intens.



Melodia care are un efect ciudat asupra mea... :)) Singura melodie care reuseste sa ma ma faca sa ma excit.Yes,funny



Melodia care mereu ma face sa zambesc,melodia de la Cora mea :x



Imi aminteste de tabara de la Rusciori.imi aminteste de Xeon,Zamfy,Petra si multi altii care probabil m-au uitat pana acum.



melodia pe care dansa tati cu mine cand eram mica :x



melodia asta chiar este speciala.Imi aduce aminte de prima oara cand am ramas fara haine intr-un pat.Nu de alta,dar imi suna intr-una telefonul si aveam melodia asta.



Imi aduce aminte de o data cand am fost la Tony,am vazut filmul asta.Acum un an de 1 martie.Imi lateste un mare zambet pe fata cand imi amintesc ce s-a intamplat atunci.



Protege moi...ahh...imi aminteste de prea multe.



Filmul meu preferat,Dirty Dancing.Imi da o stare de euforie.



melodie care imi aminteste de Eugen.



Asta imi aduce aminte chiar de aseara.De Marijuana Coffe Shop,de Toni,de Andrei,de Radu...



Imi aduce aminte de Billa Guys.



Mama ce-mi place plastelina :)) Imi aduce aminte de Moeciu.



asta imi aduce aminte in ce tara traiesc,atunci cand uit.



Melodia pe care o stiu pe de rost cap coada.Imi aduce aminte de un accident de masina :)) cunoscutii stiu despre ce vorbesc.Si imi aduce aminte de bucataria lui Toni,mi-a mai pus cineva melodia asta acolo.



Asta e pentru tine :)



formatia mea preferata.Rusciori si Xeon.



Si ar mai fi,dar deja ma coplesesc amintirile.

Niciun comentariu: