duminică, 14 decembrie 2008

Cliseic kind of mood.

Bai,chiar vine Craciunul.E ora 02.32 dimineata,da,posibil sa am insomnie.Nu stiu la ce sa ma gandesc mai intai.La faptul ca vine vacanta,ca scap de scoala pentru o mica perioada,ca o sa primesc cadouri,ca plec la Petrosani sa-l vad pe tati sau ca perioada asta a anului de obicei imi aduce o stare excelenta?La toate.

Abia astept vacanta asta sa profit din plin de ea.Un fel de binecuvantare pentru mine anul asta,cred ca asta o sa fie singura vacanta de care pot sa profit integral fara sa ma afecteze intr-un mod negativ.

Abia astept sa vad ce gasesc sub brad,ca oamenii din jur importanti pentru mine o sa-mi ofere un zambet,un zambet pe care il asteptam de ceva vreme,ceva de durata nu care sa dureze 2-3-4 zile apoi sa se transforme intr-o grimasa ciudata.Nu mai vreau fericire fictiva,vreau ceva adevarat,palpabil.Chiar imi place sa primesc si sa ofer.

Nu mai am rabdare.Astept sa vina sambata cat mai repede.Saptamana viitoare la ora asta o sa fiu la tata si o sa-i spun cat de mult il iubesc.Mi-e tare dor de el.Mi-e tare dor de tot ce e acolo,de camera mea de acolo,de noptile tarzii pe care le petreceam in fata laptopului cu scrumiera langa mine sau uitandu-ma la televizor pana dimineata si fumand un Marlboro lights lung pana la filtru.Mi-e asa de dor de masina lui cu mirosul specific,de parfumul lui,de discutiile noastre si de imbratisarile parintesti pe care mi le oferea,de glumele noastre,de terasa de la Hotel Petrosani in care beam cate un Redd's de fiecare data.Mi-e dor de Serparie,de cartierul Aeroport unde mergeam mereu.Abia astept sa vad zapada de acolo pentru prima oara pe anul asta si sa stiu ca am experimentat chestia asta prima oara pe anul asta alaturi de tata.Cateodata chiar am nevoie de prezenta lui,efectiv.Nu doar sa stiu ca e acolo...

Stii...nu stiu de ce mereu cand se apropie Craciunul ma simt asa de bine.O fi de la aer?Ma indoiesc.Sau de la luminite?Eh,de multe ori vad luminite,nu neaparat de Craciun.De forfoteala din magazine?O urasc.De mirosul scortisoarei amestecat cu mirosul de coca?Nu e ceva foarte special.Pur si simplu,perioada asta in care vad multi oameni zambind imi face bine din punct de vedere psihic.Uit cat de rai sunt oamenii in general.Uit defectele tuturor.Imi place sa mi se spuna "Craciun fericit" si atat.Chiar de la persoane de la care n-am mai primit nici o veste de mult,care am crezut ca m-au uitat.E un sentiment atat de reconfortant...Pana si massurile alea de pe yahoo nu mi se mai par atat de enervante ca inainte.Nici oamenii care m-au dezamagit de-a lungul anilor,lunilor,saptamanilor sau chiar zilelor ma fac fericiti doar spunandu-mi "Craciun fericit".Ma intrebi ce vreau de Craciun?Ofera-mi o urare si o sa ma faci sa zambesc.Spune-mi asta cu sinceritate si o sa ma faci fericita.

In perioada asta mai am nevoie si de o imbratisare sincera.Am nevoie sa stiu ca am persoanele importante mie alaturi.Am nevoie sa ma comport ca un copil si nu imi pasa daca o sa deranjeze pe cineva.Am nevoie de un sarut cu aroma de vanilie,un sarut cu ochii inchisi asa ca in filme(nu tin neaparat ca ridicatul piciorului sa fie prezent,stiti voi,cliseic move).Ia-ma de mana si hai sa evadam din nimicul asta care ne inconjoara pe toti,aparent fara scapare.Vreau un pic de fericire.O esenta imi ajunge.Craciun fericit,dragii mei :)

Mood for:


Love, love is a verb
Love is a doing word
Fearless on my breath
Gentle impulsions
Shakes me makes me lighter
Fearless on my breath

P.s.Acum e ora 02.52

2 comentarii:

ania spunea...

frumoase ganduri...de le-ar avea toti, macar acum...macar acum sa fim alaturi unii de altii daca in restul zilelor ne pierdem in egoism!:)

Unknown spunea...

multumesc mult.eu cred ca multi au gandurile astea dar probabil le considera prea demodate.sincera sa fiu nu stiu ce este in capul altora.