miercuri, 17 decembrie 2008

Nu ma uita

Mereu m-am intrebat ce inseamna prietenia cu adevarat?Implica reciprocitate,nu?Cand cineva face ceva frumos pentru mine si eu vreau sa fac ceva frumos,doar atunci cand este momentul.Si acum este unul dintre acele momente.Dar de ce nu ma lasi sa ma apropii de tine?Nu te inchide,de asta sunt aici,sa te ajut sa te deschizi sa scapi de gandurile grele.Lasa-ma si pe mine sa te ajut cu greutatile astea care oricum la un moment dat o sa ajunga sa cantareasca cat o pana,cat o frunza.Lasa-ma sa ma apropii de tine,deja te simt departe nu cum eram alta data.Mi-e dor de discutiile noastre lungi despre nimic,despre serile in care nu mergea webcamul si despre zambetele din miez de noapte.Mi-e dor de lacrimile varsate in timp ce ma ajutai sa imi revin,chiar de la distanta.Mi-ai spus multe cuvinte frumoasa pana acum.Si nu le-am uitat,sunt tot la mine in inima.Mi-ai fost mai apropiat decat mi-au fost multi altii,cel putin pentru o perioada.O perioada speciala pentru mine.Ce am facut cu tine n-am mai facut cu altcineva,tot ce am facut impreuna si tot ce am vorbit impreuna a insemnat mult pentru mine.Nu ma uita.Si te rog...nu ma indeparta...

2 comentarii:

Anonim spunea...

frate mi au iesit analizele naspa. o sa mor

Unknown spunea...

ce ma?:|