luni, 1 decembrie 2008

Miros de iarna

Fields of fire that passed the train
The sky is victorious but here comes the rain
Friday is taking me home again,
And I've nothing but you on my mind.

Grass is greener without the pain,
I think that I'm changing but I'm just the same
My sun is a ascending again
And I've nothing but you on my mind

Sometimes I feel like I'm glad to be free,
Sometimes I still want your arms around me
Sometimes I'm glad to have left you behind,
The crazy english summer has put you back on my mind.
Life's a riot a lover a friend,
Pity the day that it has to end
Friday come speed me home again,
I've nothing but you on my Mind.

Sometimes I feel like i'm fine on my own,
Fifty Thousand miles from home.
Sometimes I'm weak and the past is my guide,
Summer returns and puts you back on my mind

(Faithless-Crazy english summer)



Simt mirosul de iarna.Si ceata asta m-a dat complet peste cap.Simt mirosul ala specific de sarbatori cu aroma de scortisoara si coaja de portocale.Forfoteala specifica inainte de 24 decembrie cu oameni care cumpara cadouri la rude,prieteni sau persoanei iubite.Nu stiu daca o fac din obligatie sau pentru ca lucrul asta chiar ii face fericiti.Am fost ieri la targul de cadouri la Dalles.M-a cuprins un sentiment de fericire adevarata cand am inceput sa cumpar cadouri.Crestea inima in mine cand ma gandeam ca o sa fac niste oameni importanti pentru mine fericiti.Aveam in cap reactiile lor si simultan,un zambet prost pe fata.Pot sa spun ca radiam.Iubesc Craciunul,si nu pentru Mos Craciunii pe care ii vad peste tot.Pentru starea de bine pe care mi-o ofera zilele alea magice as putea spune.Vreau sa vina Craciunul.Vreau sa-l vad pe Mos Craciun de data asta.

2 comentarii:

Alia spunea...

de melodia asta nu ma voi satura niciodata... de aia apare si drept coloana muzicala la mine pe blog...cel putin zilele astea... ca le schimb :)

Unknown spunea...

Da,stiu.nici eu.e superba si ma linisteste grozav.