luni, 15 decembrie 2008

Songs I love

Azi a fost o zi foarte ok.Mi-a placut.Cel putin ora de engleza,ne-a pus profa niste melodii.Niste melodii,mari melodii.Mi-era dor sa cant Bohemian Rhapsody de la Queen,sau sa zambesc pe Love of my life,tot Queen.M-am intristat pe Yesterdays de la Beatles si m-am amuzat pe Thriller de la Michael Jackson amintindu-mi de copilarie cand eram mare fana.Si acum tin minte clipul de la I want to break free,Queen,de fapt cine nu il stie?!Mi-ar fi placut sa traiesc atunci.Mi-ar fi placut sa il vad o singura data pe Brian May cantant la chitara live si pe Freddy Mercury facand show.O singura data.Oare as putea sa dau timpul inapoi?O sa o pot face vreodata?As merge la fiecare dintre concertele astea extraordinare.Queen,Guns'N Roses,Michael Jackson,Beatles,Ac/Dc,Led Zeppelin,Pink Floyd,Abba si multe altele care erau in voga atunci.Pun pariu ca nici nu se compara atmosfera de atunci de la un concert cu cea care e acum.De fapt am si vazut show-uri inregistrare desigur.

Now listening to: Michael Jackson-Thriller

Niciun comentariu: