miercuri, 24 decembrie 2008

Priceless




Nepretuit cand simt gustul zapezii si mirosul de munte.Nepretuit cand ma dau cu sania cu prietenii mei pe platoul de la Poiana Tapului,nepretuit cand imi ingheata nasul si fundul in pat si ma duc sa-l rog pe Gabi sa ne imprumute resoul ca un calorifer nu e de ajuns.Nepretuit cand fumez o tigare cum ma trezesc si ma uit pe geam si vad cum ninge.Nepretuit cand Gabi,Madalin si Cosmin ma doboara si ma ingroapa in zapada.Nepretuit cand beau cateva pahare de whisky cu cola si nici macar nu ma simt ametita,in schimb restul din jurul meu nici nu se mai pot tine pe picioare.Nepretuit cand ma uit cu Andreea si Gabi la animatiile de la winamp.Nepretuit cand beam ceai din Germania fara zahar sa nu ne otravim.Nepretuit sa stam in camera lui Gabi sa facem lumanarea,sa o gadil pe Cerasela si sa stam cu picioarele deasupra resoului sa ne incalzim.Va iubesc mult si multumesc pentru Ajunul pe care mi l-ati oferit,"in familie".

2 comentarii:

dedeya spunea...

nepretuita si prietenia noastra :X
si eu m-am simtit foarte bine la munte cu toata gasca :X:X:X:X

Unknown spunea...

stiiiu :x te iubesc mult mult